Ensi talven lomamatkat nyt myynnissä – uutuutena Phu Quoc Vietnamissa

TUIn ensi talven lomamatkojen myynti on jo käynnissä. Talvikauden 2017–2018 uutuuskohteena TUI esittelee Phu Quocin lomasaaren Vietnamissa, joka on erinomainen valinta rantalomakohteeksi.

Joulukuussa 2017 TUI aloittaa suorat lennot Helsingistä Vietnamin Phu Quociin, joka on rantalomakohteena hiomaton timantti. Siaminlahdella lähellä Kambodžan rajaa sijaitseva Phu Quoc on Vietnamin suurin saari. Saarella matkailijaa odottavat sademetsä, hiekkarannat, kalastajakylät sekä TUIn konseptihotellit.

TUIn tammikuussa tekemässä kyselyssä selvisi, että monet suomalaiset matkailijat suunnittelevat tekevänsä rantaloman vuonna 2017. Saman kyselyn mukaan suomalaiset odottavat lomaltaan erityisesti aurinkoa, lämpöä ja rentoutumista. Tähän kaikkeen Phu Quoc on erinomainen valinta.

”Phu Quoc on todella upea rantalomakohde niin luonnoltaan kuin ilmastoltaankin. Suuret massat eivät ole vielä löytäneet saarta, vaikka kyseessä onkin Vietnamin nopeimmin kehittyvä matkailukohde. Saarella voi nauttia rauhallisesta rantaelämästä tai ihastella luontoa vaikkapa meloen. Phu Quocin markkinat ja temppelit painuvat varmasti kokeneemmankin matkailijan mieliin”, sanoo TUIn maajohtaja Tiina Sirén.

TUIn kyselyn mukaan matkailijoille on tärkeää myös viihtyisä ja omiin tarpeisiin sopiva majoitus. TUIlla on Phu Quocin saarella yhteensä seitsemän hotellia, joista jokainen matkailija löytää varmasti omien toiveidensa mukaisen vaihtoehdon. TUIn hotellivalikoimaan Phu Quocissa lukeutuu myös uusi Blue Star Novotel Phu Quoc -hotelli yli kymmenen kilometriä pitkän Long Beach -rannan varrella, satamakaupunki Duong Dongin läheisyydessä.

TUI lentää Phu Quocin saarelle Thompson Airwaysin Dreamliner-lentokoneella joka toinen viikko 14. joulukuuta 2017 alkaen. Dreamliner on moderni ja suuri pitkän matkan lentokone, jonka matkustusmukavuus on kehitetty huippuunsa.

Vietnamin lisäksi TUIn ensi talven lomakohteita ovat Espanja, Kap Verde, Mauritius, Meksiko, Portugali, Sri Lanka ja Thaimaa. Uutuutena TUI tarjoaa suoria lentoja Kap Verdelle Helsingin lisäksi Oulusta ja Vaasasta hiihtolomaviikoilla 2018.

Tiina Sirén, Suomen maajohtaja, TUI
p. +358 50 303 8182, tiina.siren@tui.fi

Lainaukset

Phu Quoc on todella upea rantalomakohde niin luonnoltaan kuin ilmastoltaankin. Suuret massat eivät ole vielä löytäneet saarta.
Tiina Sirén