Kesän 2018 uutuuskohde Dubrovnik on Euroopan kuumin elokuvanäyttämö

Ensi kesänä voit kokea itse, miksi Dubrovnik on juuri nyt valittu näyttämöksi monille suurille TV-sarjoille ja elokuville.

Game of Thrones, Star Wars: The Last Jedi, Robin Hood ja todennäköisesti myös seuraava James Bond -elokuva – Dubrovnik toimii näyttämönä näille kaikille uusille sarjoille ja elokuville.

Keskiaikainen tunnelma, kauniit rantaviivat ja kutsuva Adrianmeri houkuttelevat suomalaisia matkailijoita Dubrovnikiin. TUI tarjoaa kesälle 2018 suoran tilaus- ja reittilentoyhteyden Kroatian rannikon helmeen Dubrovnikiin, jossa koet samalla lomalla kaupunki- ja rantaloman parhaat puolet.

- Dubrovnikista on tullut trendikäs lomakohde, joka houkuttelee niin historiasta kiinnostuneita kuin auringonpalvojia. Se tarjoaa matkailijoille unohtumattomia lomaelämyksiä, sanoo TUI Finlandin viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen .

Kroatian Copacabana

Dubrovnikista jokainen matkailija löytää itselleen sopivaa ja mielenkiintoista tekemistä oli se aina kulttuurista ja historiasta kahviloihin, yöelämään ja viinitiloihin. Rantalomailijoita kutsuvat viihtymään kauniit rannat ja kristallinkirkkaat vedet. Kaupungin erikoisuutena on Copacabana-niminen ranta.

Dubrovnikin rantakaupungin lisäksi Dubrovnikin alue tarjoaa useita luonnonkauniita lomakeskuksia, kuten Korčulan saaren, josta löytyy TUIn Blue Star -konseptihotelli. Dubrovnikista pääsee myös helposti liikkumaan esimerkiksi Montenegroon ja Albaniaan sekä sen satamassa pysähtyvät myös monet suuret risteilijät.

Dubrovnikin rannikon lomakohteet:

• Dubrovnik – uniikki keskiaikainen kaupunki rantoineen ja kaupunginmuureineen

• Korčula – suuri ja vehreä saari, jossa viehättävä vanha kaupunki ja hieno Blue Star -hotellimme

• Slano – lomakohde suojaisassa poukamassa. Ylellisiä hotelleja, joukossa yksi All Inclusive

• Mlini – harmoninen kylä, jossa hienoja rantoja. Vain 10 kilometrin päässä Dubrovnikista

• Cavtat – viehättävä lomakohde, jossa vanha keskusta, pienvenesatama ja kävelyteitä

• Orašac – maalaiskylä, jossa viiden tähden hotellimme runsaine palveluineen sijaitsee meren äärellä

Tietoja Dubrovnikista:

- vanha kaupunki on Unescon maailmanperintökohde

- noin 43 000 asukasta

- sijainti lähellä Montenegron rajaa