Lisää lomalentoja Oulusta syysloma- ja hiihtolomaviikoille

Ilouutisia Pohjois-Suomeen! Matkanjärjestäjä TUI on hankkinut lisälentoja suosituille syysloma- ja hiihtolomalähdöille Oulusta. Pohjois-Suomesta pääsee syyslomalla helposti ja mukavasti suoraan Kyprokselle ja Rodokselle. Kaukomaille kaipaavat pääsevät hiihtolomalla nauttimaan auringosta Thaimaahan ja Kap Verdelle.

Syysloman matkasuunnitelmat on monissa kodeissa jo lukkoon lyötyjä ja syyslomamatkat ovat myyneet ennätyshyvin. Tästä syystä TUI on hankkinut syyslomaviikolle lisälentoja Oulusta, sekä varautunut myös lisälennoin maaliskuun 2018 hiihtolomaviikkoon.

"Lähikentältä lomakohteeseen matkustetaan mukavasti ja nopeasti, jolloin aikaa jää mainiosti itse asiaan eli lomailuun. Suorat lomalennot Oulun lentoasemalta palvelevat erinomaisesti Pohjois-Suomesta lämpöön kaipaavia ”, kertoo TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö  Pauliina Pajunen .

Oulun syyslomalennot suuntautuvat Kyprokselle ja Rodokselle, joista löytyvät muun muassa TUIn omat suositut hotellikonseptit TUI Family life, TUI Sensimar ja Blue Star. TUI Family life -hotelleissa perheet nauttivat parhaasta perhelomasta yhdessä Bamsen kanssa, kun taas ilman lapsia matkustavat aikuiset viihtyvät takuuvarmasti esimerkiksi laadukkaissa TUI Sensimar -hotelleissa.

Koulujen lomaviikot ovat aina suosittua matkustusaikaa, joten ei ole yhtään liian aikaista tehdä suunnitelmia ensi syksylle ja talvelle. Etenkin perheiden, ja suuremmalla porukalla matkaan lähtevien, kannattaa jo nyt lyödä lomasuunnitelmat lukkoon ”, vinkkaa Pauliina Pajunen.

Lisälennot syyslomalle Oulusta:

Oulu–Kypros 20.10., matkan kesto 8 päivää

Oulu–Rodos 21.10., matkan kesto 8 päivää

Lisälennot hiihtolomalle Oulusta:

Oulu–Phuket 1.3., matkan kesto 15 päivää

Oulu–Kap Verde 6.3., matkan kesto 8 päivää

Oulu–Krabi 16.3., matkan kesto 15 päivää

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. Suosituimpia matkakohteita ovat Kanariansaaret, Thaimaa ja Turkki. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland, sekä Nazar, WonderCruises ja lentoyhtiö TUIfly. Konserni kuuluu saksalaiseen matkanjärjestäjäkonserni TUI Groupiin, joka on ollut maailman johtava toimija vuodesta 2000 lähtien. TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. TUI Groupin osake on Lontoon pörssin johtavassa FTSE 100 -indeksissä sekä saksalaisessa MDAX-indeksissä. TUIn liikevaihto oli tilikauden 2014/2015 aikana 20 miljardia euroa ja liikevoitto 1,069 miljardia euroa. TUIlla on 76 000 työntekijää 130 maassa ja se tarjoaa noin 20 miljoonalle asiakkaalleen kokonaisvaltaista palvelua aina matkan varauksesta kotiinpaluuseen. TUIn toiminta kattaa matkailun koko arvoketjun: johtavia matkanjärjestäjiä ja 1 800 matkatoimistoa ympäri Euroopan, kuusi lentoyhtiötä, joilla on enemmän kuin 130 keski- ja pitkän matkan lentokonetta ja yli 300 ryhmäomisteista hotellia, muun muassa RIU ja Robinson. Risteilyalukset MS Europa ja luksusristeilijä MS Europa 2, TUI Cruises -laivasto ”Mein Schiff” ja Thomson Cruises -tuotemerkin alla olevat isobritannialaiset laivat antavat TUIlle vahvan aseman nopeasti kasvavilla risteilymarkkinoilla. Globaali vastuu kestävästä kehityksestä niin taloudellisesti, ekologisesti kuin yhteiskunnallisestikin on TUIn yrityskulttuurin perusta. TUI on ainoana matkanjärjestäjänä maailmassa YK:n Global Compactin jäsen. Konserni on myös listattu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksissä (DJSI).

Lainaukset

Lähikentältä lomakohteeseen matkustetaan mukavasti ja nopeasti, jolloin aikaa jää mainiosti itse asiaan eli lomailuun. Suorat lomalennot Oulun lentoasemalta palvelevat erinomaisesti Pohjois-Suomesta lämpöön kaipaavia.
Pauliina Pajunen