Madeiralle lisälento suuren kysynnän vuoksi

Suomen suurin matkanjärjestäjä Finnmatkat on lisännyt tulevana talvena Madeiralle lisälennon suuren kysynnän vuoksi. Saari houkuttelee edelleen luontomatkailusta kiinnostuneita pariskuntia, mutta myös lapsiperheet ovat entistä tervetulleempia.

– Loka- marraskuun lennot ovat jo täynnä ,joten päätimme lisätä lennon Atlantin vehreälle jalokivelle, iloitsee Finnmatkojen taktisen myynnin vastaava   Antti Mäkelä .

Finnmatkojen hotellit sijoittuvat Madeiralla neljään eri kohteeseen: pääkohde Funchalin lisäksi hotelleja löytyy myös saaren muista viehättävistä kohteista Canico de Baixosta, Canicalista sekä Santanasta. Madeiran monipuolisesta hotellivalikoimasta löytyy perheille viehättävä Blue Star Pestana Miramar & Village FFFF+ , aikuisille upea Riu Palace Madeira FFFF+ sekä Sensimar Savoy Gardens FFFF.

– Funchalin kaupunki on uudistunut viime vuosina vauhdilla tinkimättä charmistaan. Hotellit ovat entistä tyylikkäämpiä, uusia trendikkäitä baareja on putkahdellut perinteisten kievareiden oheen, ruoka ja juoma on maistuvaa ja hintatasokin on kohtuullinen, kertoo Mäkelä.

Omaleimaisinta Madeiralla on kuitenkin saaren luonto. Patikkapolut, levadat ja veredat, kukkapuistot, hedelmätarhat ja kasvitieteellinen puutarha tarjoavat ainutlaatuisia luontoelämyksiä.

– Neljä kasvillisuusvyöhykettä samalla saarella takaavat monipuolisuuden. Kukkia ja hedelmiä on tarjolla ympäri vuoden. Madeiran vihreä sydän, laakeripuumetsä Laurisilva, on myös Unescon luontoperintökohde, tietää Mäkelä.

Finnmatkat lentää Madeiralle maanantaisin 10.10.16 - 10.4.17 ja torstaisin 13.10.16- 29.12.16

Madeiran top 3 hotellit

Blue Star Pestana Miramar & Village FFFF+

Riu Palace Madeira FFFF+

Sensimar Savoy Gardens FFFF

Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik p. Puh. 0303 603 04

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 216 000 valmismatkaa. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.