Nauti maailman kauneimmista rannoista kotisohvaltasi – ­­TUI lanseeraa sovelluksen Apple TV:lle

TUI, entinen Finnmatkat, on inspiroinut suomalaisia matkailijoita kohdevideoilla vuodesta 2009 lähtien. Nyt TUI ottaa askeleen eteenpäin digitaalisuudessa ja lanseeraa ilmaisen Apple TV:lle kehitetyn sovelluksen, joka mahdollistaa kohdevideoiden HD-tasoisen toiston Apple TV:ssä.

Sovellus tarjoaa katsottavaksi yli 30 erilaista matkavideota Apple TV:stä HD-tasoisina. Videoiden kautta on mahdollista vierailla maailman kauneimmilla rannoilla esimerkiksi Jamaikalla, Dominikaanisessa tasavallassa, Kroatiassa, Kreikassa ja Thaimaassa. Sisältö tarjoaa inspiraatiota, haastatteluja ja matkavinkkejä rannalle, ostoksiin, retkille ja ruokailuun. Sovelluksessa on myös oma kategoria TUIn nuorimmille matkaajille, josta löytyvät Bamsen ja Bamsen uuden ystävän Thomson the Dogin videot.

YouTube-kanavamme tilastot osoittavat, että yhä useammat ihmiset haluavat katsoa kohdevideoita TV:stä. Olemme myös huomanneet, että katsojat viihtyvät videoiden parissa puolet pidempään, jos he katsovat videoita TV-näytöltä tietokonenäyttöön verrattuna. On siis hienoa, että videot ovat saatavilla tästä eteenpäin siinä muodossa, kun asiakkaamme haluavat”, kertoo TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.

Video sovelluksesta:

Maksuton sovellus on ladattavissa Apple TV:n oman sovelluskaupan kautta. Löydät sen nimellä TUI – matkakohteita ja inspiraatiota.