Pauliina Pajunen TUI Finland Oy Ab:n PR- ja viestintäpäälliköksi

Report this content

TUI Finland Oy Ab:n uudeksi PR- ja viestintäpäälliköksi on nimitetty Pauliina Pajunen. Työssään hän tulee vastaamaan TUI Finland Oy Ab:n mediasuhteista ja viestinnästä Suomessa. Hän aloittaa tehtävässään tänään 31. tammikuuta 2017.

Pauliina Pajunen on aikaisemmin työskennellyt kansainvälisessä PR-toimistossa Polhem PR:ssä PR-päällikkönä vastaten useiden kansainvälisten muoti- ja lifestylebrändien medianäkyvyydestä ja -suhteista Suomessa. Hänellä on vuosien kokemus kansainvälisestä PR- ja viestintätyöstä, jonka myötä hän tulee vahvistamaan TUI Finland Oy Ab:n viestintää Suomessa.

On kunnia päästä osaksi kansainvälistä matkailukonserni TUI Groupia, joka on markkinajohtaja omalla alallaan. Tavoitteenani on tukea ja vahvistaa yrityksen sisäistä ja ulkoista viestintää, vastata mediasuhteista, sekä myös tuoda vahvaa PR-osaamista mukanani”, sanoo Pauliina Pajunen.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme toivottaa Pauliinan tervetulleeksi Nordic PR & Communications -tiimiimme. Pauliina tuo mukanaan laajat mediakontaktit sekä PR- ja viestintäkokemusta, joista on yrityksellemme suurta etua”, sanoo Mathias Bergendahl, Nordic Communications Manager TUI Nordicille, johon myös TUI Finland kuuluu.

Mathias Bergendahl

Nordic Communications Manager, TUI Nordic
p. +46 761 049 971
mathias.bergendahl@tui.se

Pauliina Pajunen
PR & viestintäpäällikkö, TUI Finland
p. +358 43 826 6674
pauliina.pajunen@tui.fi

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. Suosituimpia matkakohteita ovat Kanariansaaret, Thaimaa ja Turkki. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland, sekä Nazar, WonderCruises ja lentoyhtiö TUIfly. Konserni kuuluu saksalaiseen matkanjärjestäjäkonserni TUI Groupiin, joka on ollut maailman johtava toimija vuodesta 2000 lähtien. TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. TUI Groupin osake on Lontoon pörssin johtavassa FTSE 100 -indeksissä sekä saksalaisessa MDAX-indeksissä. TUIn liikevaihto oli tilikauden 2014/2015 aikana 20 miljardia euroa ja liikevoitto 1,069 miljardia euroa. TUIlla on 76 000 työntekijää 130 maassa ja se tarjoaa noin 20 miljoonalle asiakkaalleen kokonaisvaltaista palvelua aina matkan varauksesta kotiinpaluuseen. TUIn toiminta kattaa matkailun koko arvoketjun: johtavia matkanjärjestäjiä ja 1 800 matkatoimistoa ympäri Euroopan, kuusi lentoyhtiötä, joilla on enemmän kuin 130 keski- ja pitkän matkan lentokonetta ja yli 300 ryhmäomisteista hotellia, muun muassa RIU ja Robinson.

Risteilyalukset MS Europa ja luksusristeilijä MS Europa 2, TUI Cruises -laivasto ”Mein Schiff” ja Thomson Cruises -tuotemerkin alla olevat isobritannialaiset laivat antavat TUIlle vahvan aseman nopeasti kasvavilla risteilymarkkinoilla. Globaali vastuu kestävästä kehityksestä niin taloudellisesti, ekologisesti kuin yhteiskunnallisestikin on TUIn yrityskulttuurin perusta. TUI on ainoana matkanjärjestäjänä maailmassa YK:n Global Compactin jäsen. Konserni on myös listattu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksissä (DJSI).

Lainaukset

On kunnia päästä osaksi kansainvälistä matkailukonserni TUI Groupia, joka on markkinajohtaja omalla alallaan. Tavoitteenani on tukea ja vahvistaa yrityksen sisäistä ja ulkoista viestintää, vastata mediasuhteista, sekä myös tuoda vahvaa PR-osaamista mukanani.
Pauliina Pajunen, TUI Finlandin PR & viestintäpäällikkö