Rakastettu säälegenda palaa parrasvaloihin TUIn kampanjassa

Suomi 100 -juhlavuosi lähestyy huipennustaan. Suomen suurimman matkanjärjestäjän TUIn juhlavuoden kampanja pohjautuu suomalaisille rakkaaseen sääteemaan, sillä ketkä rakastaisivatkaan päivitellä säätä enemmän kuin suomalaiset. Kampanjan Facebook Live -lähetyksen vetäjänä nähdään rakastettu meteorologi Visa Salojärvi, joka palaa katsojien ruuduille TUIn kampanjan myötä.

TUIn juhlavuoden kampanja sisältää kaksi sääteemaista Vuoden loskaisin Visa Facebook Live -lähetystä. Lähetykset järjestetään TUIn Facebook-sivulla tiistaina 21.11. ja 28.11. klo 19.00–20.00. Live-lähetyksen aikana visaillaan, kasvatetaan lomakuumetta, kisaillaan lomamatkasta sekä nautitaan meteorologi Visa Salojärven sääaiheisista faktoista.

”Kampanjaan oli helppo lähteä mukaan, sillä meillä on TUIn kanssa yhteinen historia olin 80-luvulla Kreetalla ohjaamassa Finnmatkojen (nyk. TUI) asiakkaille kreikkalaisia tansseja. Olen myös harrastanut matkailua koko ikäni ja matkustan edelleen erittäin mielelläni”, kertoo meteorologi Visa Salojärvi.

Kampanja on toteutettu yhteistyössä Bob the Robotin kanssa.

TUI julkaisee Suomen syntymäpäivien kunniaksi myös 100 matka-aiheista juttua. TUIn matkailuasiantuntijat ovat kirjoittaneet 90 matka-aiheista artikkelia tui.fi/inspiration -sivustolle ja seuraksi haetaan kymmentä matkatarinaa TUIn asiakkailta.

Lisätietoja kampanjasta

Marraskuu saa suomalaiset haaveilemaan lomasta

Yli 98 % suomalaisista haaveilee marraskuun aikana ainakin kerran lämpimästä lomasta, selviää TUI Finlandin toteuttamasta kyselystä.  Paras ajankohta lämpimälle lomalle on suomalaisten mielestä talvikuukaudet. Tammikuu on suosituin matkustuskuukausi (23 %), helmikuun (20 %) ja marraskuun (16 %) seuratessa perässä. Marraskuussa suomalaisia ärsyttävät selvästi eniten pimeys (55 %) ja 40 % suomalaisista tuntee itsensä marraskuussa väsyneemmiksi.

Kyselyyn vastasi 1 007 henkilöä marraskuussa 2017 sivustolla tui.fi.