Suomen paras duuni - Finnmatkat sai satoja hakemuksia hotellitestaajan työhön

Finnmatkat julkaisi 13.5. työpaikkailmoituksen, jossa haettiin hotellitestaajaa. Työnkuvaan kuuluu Sensimar-konseptihotellien testaaminen Kreetan lämmössä. Haku on nyt päättynyt. Hotellitestaajan työ kiinnosti yli 500 matkailuintoilijaa.

Suuri määrä hakijoita lähti tavoittelemaan hotellitestaajan titteliä. Eikä ihme, kun työnkuvaan kuuluu Sensimar-hotellien sekä sen ravintoloiden ja palveluiden testaaminen. Korkeatasoiset Sensimar-hotellit on suunniteltu erityisesti ilman lapsia matkustaville aikuisille. Finnmatkat sai tehtävään yli 500 hakemusta niin perinteisinä ansioluetteloina kuin videolinkkeinäkin.

– Hakijoiden paljous ilahdutti meitä. Saimme todella huolella tehtyjä, hyviä hakemuksia. Hakemuksia on ilo käydä läpi, näistä näkyy ihmisten intohimo matkailuun, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Julia Melnik.

Hakemuksia tuli niin Suomessa kuin ympäri maailmaa asuvilta suomalaisilta. Ikäjakaumaa riitti 18-vuotiaista jo seniori-ikään ehtineisiin ja jokaisen hakijan tausta on erilainen. Finnmatkat sai hakemuksia muun muassa opiskelijoilta, ammattikirjoittajilta, entisiltä toimittajilta, bloggaajilta, urheilijoilta sekä kotiäideiltä ja -isiltä. Hakemuksia yhdisti kaikkien intohimoinen suhtautuminen matkailuun.

Suuri määrä erilaisia hakemuksia kertoi, miten haluttu hotellitestaajan työ on. Nyt Finnmatkat valitsee hakijoiden joukosta viisi kandidaattia haun viimeiseen vaiheeseen. Viimeisessä vaiheessa Iltalehden verkkosivun lukijat pääsevät valitsemaan hotellitestaajan lukijaäänestyksessä. Valittu hotellitestaaja aloittaa työnsä heinäkuun aikana. Matkaa voi seurata Finnmatkojen sosiaalisen median kanavissa.

Suomen paras duuni:

Finnmatkojen Sensimar:

Finnmatkojen Kreeta:

Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik p. Puh. 0303 603 04 tai 043 826 6674

Lainaukset

Finnmatkat