Talven lomissa lämpö on valttia – Meksiko ja Thaimaa kuumimmat kohteet

Talven rantalomien kauppa käy juuri nyt kuumimmillaan. TUI julkaisi talvelle 2017–18  uutuuskohteena Vietnamin suorin lomalennoin sekä lukuisia uusia reittilentokohteita unelmien kaukokohteisiin kuten Balille, Langkawille ja Seychelleille.

Talven lomavalikoima on yhä laajempi, sillä TUI on lanseerannut kevään ja kesän aikana lukuisia uusia reittilentopohjaisia matkakohteita kuten Sansibarin ja Seychellit. Reittilennot antavat matkustajille mahdollisuuden määritellä matkansa pituuden entistä joustavammin, jolloin viikon matkalla ehtii myös kaukomaille.

TUIn asiakkaat matkustavat tänä vuonna entistä mukavammin kaukokohteisiin. Tulevana talvena TUI lentää Boeing 787 Dreamliner -lentokoneella suorin lomalennoin Vietnamiin, Mauritiukselle, Kap Verdelle, Thaimaahan ja Meksikoon tarjoten markkinoiden parhaan valikoiman suoria kaukolentoja.

Dreamliner-lentokoneesta tekee erityisen juuri sen tarjoama matkustusmukavuus: koneissa on enemmän jalkatilaa molemmissa lentoluokissa, leveämmät istuimet, parempi ilmanlaatu, alhaisempi melutaso, suuremmat ikkunat ja matalammat hiilidioksidipäästöt matkustajaa kohden verrattuna muihin lomalentoihin. Miellyttävänä yksityiskohtana toimii myös lennon tunnelmavalaistus, joka auringonlaskua ja -nousua jäljitellen auttaa matkustajia sopeutumaan aikavyöhykkeiden vaihtumiseen.

Uudet kaukolomakohteet talvelle:

1. Phu Quoc, Vietnam

2. Bali, Indonesia

3. Goa, Intia

4. Barbados

5. Aruba

6. St Martin

7. Sansibar, Tansania

8. Seychellit

9. Langkawi, Malesia

Yhdistelmälomat kaksi kohdetta yhdellä lomalla

TUI tarjoaa talvelle yhdistelmälomia Meksikoon, Thaimaahan, Mauritiukselle ja Kanariansaarille. Yhdistelmälomalla on mahdollisuus lomailla kahdessa eri kohteessa yhden matkan aikana ja pituuden voi valita 2-4 viikon välillä. Esimerkiksi yhdistämällä Meksikon matkaan Isla De Holboxin saaren ja Playa Del Carmenin rytmikkyyden tutustut Meksikoon monipuolisesti.

Kap Verde

Tänä talvena TUI lentää suorin lennoin Kap Verden Salin saarelle Helsingin lisäksi myös Oulusta ja Vaasasta. Lento taittuu entistä mukavammin ja nopeammin, sillä koneen ei tarvitse enää tehdä tankkausvälilaskua Teneriffalla. Kap Verdelle on varattu matkoja viime vuotuista enemmän ja kohteeseen suomalaisia houkuttelevat aurinkoinen ilmasto ja pitkät rannat, jotka takaavat täydellisen rentoutumisen.

Kanariansaaret

Kanariansaaret ihastuttavat suomalaisia vuodesta toiseen ja tälle talvelle TUI on lisännyt matkustuskapasiteettia Kanarialle. TUI lentää talvella Helsingistä, Tampereelta, Vaasasta ja Oulusta Gran Canarialle, Teneriffalle ja Fuerteventuralle. Lisäksi Helsingistä lennetään Lanzarotelle ja Fuerteventuralle koko talven.

Lämmössä lekottelun lisäksi talvella urheillaan ja kerätään energiaa talven varalle, ja Kanariansaaret tarjoavat monipuolista tekemistä aina vaelluksesta surffaukseen. Joulukuussa tarjolla on myös aktiivista lomailua TUIn yhdessä FitWorld Travelin kanssa järjestämällä treenilomalla Lanzarotella. Treeniloma tarjoaa elämyksiä, inspiraatiota, hyvää oloa ja uusia kokemuksia.

Mauritius – suomalaisten unelmakohde

Mauritius äänestettiin aikaisemmin tänä vuonna TUIn Himotuin Loma -äänestyksessä suomalaisten unelmalomakohteeksi. Tämä unelmien lomakohde on entistä saavutettavampi TUIn lentäessä suorin lennoin Mauritiukselle joulukuusta maaliskuuhun joka toinen viikko. Lisäksi saatavilla on reittilennoin muita matkan pituuksia aina syyskuusta huhtikuun loppuun.

Thaimaa

Thaimaa on ollut pitkään suomalaisten talven lomasuosikki ja matkustusmäärät ovat vain kasvussa. Thaimaassa on lukuisia lomakohteita, kaukaisia rantoja, herkullista ruokaa ja monipuolinen hotellivalikoima. TUIn hotellivalikoima käsittää peräti 126 hotellia, ja laajasta ja monipuolisesta valikoimasta löytyvät sopivat hotellit niin perheille kuin pariskunnille, sekä erilaisille budjeteille.

Vietnam

Uutuuskohteeseen Vietnamin Phu Quocin saarelle lennetään joulukuusta maaliskuuhun joka toinen viikko suorin lennoin. Luonnonkaunis Phu Quoc hurmaa kauniilla maisemilla, ystävällisillä ihmisillä, pitkillä rannoilla ja paikallisella ruokakulttuurilla. Autenttinen Vietnam on nouseva lomakohde, josta povataan uutta Thaimaata suosion suhteen.

Talven suosituimmat matkakohteet:

1. Gran Canaria