TUI Finland kumppaniksi Nenäpäivään 2017

TUI Finland on kumppanina 11. kertaa järjestettävässä Nenäpäivässä, ja Bamse nähdään TUIn kampanjan hyvää tekevänä kasvona. Nenäpäivä-kampanjan teemana on tänä vuonna ” Laitetaan yhdessä hyvä liikkeelle” .

Nenäpäivä-säätiön vuosittain järjestämä Nenäpäivä-kampanja kerää varoja maailman lasten auttamiseksi, ja tukee kerätyillä varoilla yhdeksän järjestön pitkäjänteistä kehitysyhteistyötä. Nämä järjestöt tekevät töitä maailman lasten auttamiseksi siellä, missä apua eniten tarvitaan.

Olemme iloisia saadessamme olla mukana Nenäpäivässä toteuttamassa TUIlle tärkeää vastuullisuustyötä. Perheet lapsineen muodostavat asiakaskunnastamme noin puolet, joten Nenäpäivässä mukana olo on meille erittäin luonnollista. Nenäpäivä on myös laadukas ja tunnettu kampanja, joka sopii logoaan myöten meille kuin nenä päähän ”, sanoo Anna-Maria Mettin , TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing.

Nenäpäivää vietetään 10.11. ja TUI kerää varoja Nenäpäivälle 26.10.–12.11.2017. TUI lahjoittaa Nenäpäivälle kampanja-aikana TUI Family Life -perhehotelleihin tehdyistä lomavarauksista 10 euroa per varaus.

Nenäpäivän oma Nenäpäivä-kampanja on käynnissä tänä vuonna 26.10.–19.11.2017.

Maailman vahvin ja kiltein nalle Bamse tullaan näkemään syksyn aikana TUIn Nenäpäivä-kampanjassa tekemässä hyvää. Bamse on kaikkien lasten ystävä, ja haluaa auttaa lapsia ympäri maailman”, kertoo Anna-Maria Mettin.

TUIn Nenäpäivä-kampanja

TUIn Nenäpäivävideo

Lisätietoja Nenäpäivästä

Lainaukset

Olemme iloisia saadessamme olla mukana Nenäpäivässä toteuttamassa TUIlle tärkeää vastuullisuustyötä. Perheet lapsineen muodostavat asiakaskunnastamme noin puolet, joten Nenäpäivässä mukana olo on meille erittäin luonnollista. Nenäpäivä on myös laadukas ja tunnettu kampanja, joka sopii logoaan myöten meille kuin nenä päähän.
Anna-Maria Mettin, TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing