TUI lennättää 1. maaliskuuta naimisiin menevän, samaa sukupuolta olevan parin häämatkalle

Matkanjärjestäjä TUI lahjoittaa yhdelle 1. maaliskuuta naimisiin menevälle, samaa sukupuolta olevalle parille viikon mittaisen häämatkan.

Vuonna 2013 TUI, silloinen Finnmatkat, oli yksi tasa-arvoista avioliittolakia avoimesti tukemaan asettuneista yrityksistä. TUI teki Tahdon2013-kampanjan yhteydessä lupauksen, että antaa ensimmäiselle naimisiin menevälle, samaa sukupuolta olevalle parille häämatkan, mikäli tasa-arvoinen avioliittolaki menee läpi.

Tahdoimme tukea tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta osallistumalla kampanjaan ja tekemällä konkreettisen lupauksen. Tavoitteemme on, että asiakkaitamme, henkilökuntaamme ja yhteistyökumppaneitamme kohdellaan tasa-arvoisesti, niin työpaikoilla kuin vapaa-aikanakin”, sanoo TUIn Suomen maajohtaja Tiina Sirén.

Kaikki 1.3.2017 avioituvat, samaa sukupuolta olevat parit voivat ilmoittautua häämatkan arvontaan kampanjasivulla www.tui.fi/tahdon. Palkintona oleva häämatka sisältää majoittumisen viikoksi voittajaparin valitsemassa TUI Sensimar -hotellissa sekä lennot kohteeseen. Erityisesti ilman lapsia matkustaville pariskunnille räätälöityjä TUI Sensimar -hotelleja on yhteensä 26 eri lomakohteessa, esimerkiksi trendikkäässä Kroatiassa.

Tiina Sirén, Suomen maajohtaja, TUI, p. +358 50 303 8182, tiina.siren@tui.fi