Uutuudet Dublin ja Amsterdam – kulttuuria ja rentoa kaupunkilomailua

TUI Finland julkaisee jälleen kaksi uutta kaupunkilomakohdetta: Dublinin ja Amsterdamin. Kyseiset kaupunkikohteet tarjoavat matkailijoille sopivassa suhteessa kulttuuria, elämyksiä ja rentoa lomailua.  Uusien kohteiden myötä TUIn valikoimassa on 18 kiinnostavaa kaupunkilomakohdetta suomalaisille matkailijoille.

”Kysyntä kaupunkilomakohteille on ollut kasvava siitä asti, kun lanseerasimme ne reittilennoin viime vuoden lopulla.  Siksi on erityisen hienoa, että laajennamme tarjontaamme jälleen kahdella uudella ja kiinnostavalla kaupunkikohteella” , iloitsee TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen .

Dublin

Helposti lähestyttävällä Dublinilla on rikas historia ja se tarjoaa matkailijoille lukuisia nähtävyyksiä ja elämyksiä. Kohteena Dublin on erityisen ajankohtainen, sillä Irlannissa vietetään kansallispäivää eli Pyhän Patrickin päivää perjantaina 17.3. Kyseinen juhlapäivä näkyy ja kuuluu Irlannin kaduilla ja houkuttaa paikalle matkailijoita ympäri maailmaa seuraamaan juhlintaa.

TUIn hotellivalikoima Dublinissa:

Academy Plaza Hotel

Arlington O´Connell Bridge

Buswells Hotel

Camden Court

Dylan

Fitzwilliam Hotel

Grand Canal

Hilton Dublin hotel

Hilton Garden Inn Dublin Custom House

The Shelbourne Hotel Dublin

Dubliniin on varattavissa 3-5 päivän pituisia matkoja. Lennot Helsingistä Dubliniin toukokuusta syyskuun 2017 loppuun torstaisin, perjantaisin ja sunnuntaisin.

Amsterdam

Pohjolan Venetsiaksikin tituleerattu Amsterdam on täynnä nähtävää ja koettavaa. Tulppaanien ja puukenkien lisäksi kaupunki tarjoaa historiaa ja kulttuuria, romanttisia siltoja ja kanavia, ostoselämyksiä, sekä kulinaristisia nautintoja.

TUIn hotellivalikoima Amsterdamissa:

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Grand Hotel Amsterdam

Hotel Pulitzer

Ibis Amsterdam City Stopera

Inntel Hotels Amsterdam Centre

Max Brown Hotel Canal District

NH Amsterdam Museum Quarter

NH City Centre

Park Hotel Amsterdam

Renaissance Amsterdam Hotel

Sofitel Amsterdam The Grand

WestCord Art Hotel Amsterdam

Amsterdamiin on varattavissa 3-5 päivän pituisia matkoja. Lennot Helsingistä Amsterdamiin maaliskuun puolivälistä syyskuun 2017 loppuun torstaisin, perjantaisin ja sunnuntaisin.

Kaupunkikohteiden hotellit on valittu huolellisesti niiden keskeisen sijainnin ja asiakasarvioiden mukaan. Hotellit sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella, lähellä nähtävyyksiä ja maamerkkejä. Hotellien tähtiluokitus on kolmesta viiteen tähteen, ja tämän lisäksi hotellit ovat saaneet Tripadvisor -matkailusivuston arvosteluissa yli 4 pistettä. Kuten kaikkia valmismatkoja, kaupunkilomien hotelli- ja lentopaketteja, suojaa valmismatkalaki.

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. Suosituimpia matkakohteita ovat Kanariansaaret, Thaimaa ja Turkki. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland, sekä Nazar, WonderCruises ja lentoyhtiö TUIfly. Konserni kuuluu saksalaiseen matkanjärjestäjäkonserni TUI Groupiin, joka on ollut maailman johtava toimija vuodesta 2000 lähtien. TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. TUI Groupin osake on Lontoon pörssin johtavassa FTSE 100 -indeksissä sekä saksalaisessa MDAX-indeksissä. TUIn liikevaihto oli tilikauden 2014/2015 aikana 20 miljardia euroa ja liikevoitto 1,069 miljardia euroa. TUIlla on 76 000 työntekijää 130 maassa ja se tarjoaa noin 20 miljoonalle asiakkaalleen kokonaisvaltaista palvelua aina matkan varauksesta kotiinpaluuseen. TUIn toiminta kattaa matkailun koko arvoketjun: johtavia matkanjärjestäjiä ja 1 800 matkatoimistoa ympäri Euroopan, kuusi lentoyhtiötä, joilla on enemmän kuin 130 keski- ja pitkän matkan lentokonetta ja yli 300 ryhmäomisteista hotellia, muun muassa RIU ja Robinson. Risteilyalukset MS Europa ja luksusristeilijä MS Europa 2, TUI Cruises -laivasto ”Mein Schiff” ja Thomson Cruises -tuotemerkin alla olevat isobritannialaiset laivat antavat TUIlle vahvan aseman nopeasti kasvavilla risteilymarkkinoilla. Globaali vastuu kestävästä kehityksestä niin taloudellisesti, ekologisesti kuin yhteiskunnallisestikin on TUIn yrityskulttuurin perusta. TUI on ainoana matkanjärjestäjänä maailmassa YK:n Global Compactin jäsen. Konserni on myös listattu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksissä (DJSI).