Uutuudet Dublin ja Amsterdam – kulttuuria ja rentoa kaupunkilomailua

Report this content

TUI Finland julkaisee jälleen kaksi uutta kaupunkilomakohdetta: Dublinin ja Amsterdamin. Kyseiset kaupunkikohteet tarjoavat matkailijoille sopivassa suhteessa kulttuuria, elämyksiä ja rentoa lomailua. Uusien kohteiden myötä TUIn valikoimassa on 18 kiinnostavaa kaupunkilomakohdetta suomalaisille matkailijoille.

”Kysyntä kaupunkilomakohteille on ollut kasvava siitä asti, kun lanseerasimme ne reittilennoin viime vuoden lopulla.  Siksi on erityisen hienoa, että laajennamme tarjontaamme jälleen kahdella uudella ja kiinnostavalla kaupunkikohteella”, iloitsee TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.

Dublin

Helposti lähestyttävällä Dublinilla on rikas historia ja se tarjoaa matkailijoille lukuisia nähtävyyksiä ja elämyksiä. Kohteena Dublin on erityisen ajankohtainen, sillä Irlannissa vietetään kansallispäivää eli Pyhän Patrickin päivää perjantaina 17.3. Kyseinen juhlapäivä näkyy ja kuuluu Irlannin kaduilla ja houkuttaa paikalle matkailijoita ympäri maailmaa seuraamaan juhlintaa.

TUIn hotellivalikoima Dublinissa:

Academy Plaza Hotel

Arlington O´Connell Bridge

Buswells Hotel

Camden Court

Dylan

Fitzwilliam Hotel

Grand Canal

Hilton Dublin hotel

Hilton Garden Inn Dublin Custom House

The Shelbourne Hotel Dublin

Dubliniin on varattavissa 3-5 päivän pituisia matkoja. Lennot Helsingistä Dubliniin toukokuusta syyskuun 2017 loppuun torstaisin, perjantaisin ja sunnuntaisin.

Amsterdam

Pohjolan Venetsiaksikin tituleerattu Amsterdam on täynnä nähtävää ja koettavaa. Tulppaanien ja puukenkien lisäksi kaupunki tarjoaa historiaa ja kulttuuria, romanttisia siltoja ja kanavia, ostoselämyksiä, sekä kulinaristisia nautintoja.

TUIn hotellivalikoima Amsterdamissa:

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Grand Hotel Amsterdam

Hotel Pulitzer

Ibis Amsterdam City Stopera

Inntel Hotels Amsterdam Centre

Max Brown Hotel Canal District

NH Amsterdam Museum Quarter

NH City Centre

Park Hotel Amsterdam

Renaissance Amsterdam Hotel

Sofitel Amsterdam The Grand

WestCord Art Hotel Amsterdam

Amsterdamiin on varattavissa 3-5 päivän pituisia matkoja. Lennot Helsingistä Amsterdamiin maaliskuun puolivälistä syyskuun 2017 loppuun torstaisin, perjantaisin ja sunnuntaisin.

Kaupunkikohteiden hotellit on valittu huolellisesti niiden keskeisen sijainnin ja asiakasarvioiden mukaan. Hotellit sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella, lähellä nähtävyyksiä ja maamerkkejä. Hotellien tähtiluokitus on kolmesta viiteen tähteen, ja tämän lisäksi hotellit ovat saaneet Tripadvisor -matkailusivuston arvosteluissa yli 4 pistettä. Kuten kaikkia valmismatkoja, kaupunkilomien hotelli- ja lentopaketteja, suojaa valmismatkalaki.