Verona, Venetsia, Krakova ja Lissabon – uusia kaupunkilomakohteita TUIlta

TUI Finland laajentaa valikoimaansa ja julkaisee neljä uutta kaupunkilomakohdetta: Veronan, Venetsian, Krakovan ja Lissabonin. Uusien kohteiden myötä TUIn valikoimassa on 16 kiinnostavaa kaupunkilomakohdetta suomalaisille matkailijoille.

”Laajennamme kaupunkilomatarjontaamme neljällä uudella ja kiinnostavalla kaupungilla. Kaupunkilomat täydentävät valikoimaamme ja tarjoavat matkailijoille vaihtoehdon myös lyhyempi kestoisiin lomamatkoihin”, kertoo TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.

Useissa kohteissa matkan pituus on valittavissa 3-5 päivän väliltä. Pituus on täydellinen niin viikonloppumatkaan, kuin pitkään viikonloppuun.

”Haluamme olla moderni matkanjärjestäjä ja tarjota perinteisten valmismatkojen lisäksi asiakkaillemme myös muita vaihtoehtoja. Odotettavissa on lisää uusien kohteiden lanseerauksia tulevana vuonna”, vinkkaa Pauliina Pajunen.

Kaupunkilomakohteiden hotellit on valittu huolellisesti niiden keskeisen sijainnin ja asiakasarvioiden mukaan. Hotellit sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella, lähellä nähtävyyksiä ja maamerkkejä. Hotellien tähtiluokitus on kolmesta viiteen tähteen, ja tämän lisäksi hotellit ovat saaneet Tripadvisor -matkailusivuston arvosteluissa yli 4 pistettä. Kuten kaikkia valmismatkoja, kaupunkilomien hotelli- ja lentopaketteja, suojaa valmismatkalaki.

Uudet kaupunkikohteet:

Verona, Italia

Venetsia, Italia

Krakova, Puola

Lissabon, Portugali

Kohteet ovat jo varattavissa sivustolta tui.fi.

Valikoimassa jo aikaisemmin olleet kaupunkikohteet:

Lontoo, Iso-Britannia

Manchester, Iso-Britannia

Cannes, Ranska

Nizza, Ranska

Pariisi, Ranska

Barcelona, Espanja

Madrid, Espanja

Firenze, Italia

Rooma, Italia

Berliini, Saksa

Praha, Tšekki

New York, Yhdysvallat

Kaupunkikohteiden lennot lähtevät Helsingistä, mutta sen lisäksi Oulusta lennetään Barcelonaan maaliskuusta huhtikuuhun 2017 perjantaisin ja sunnuntaisin.

Pauliina Pajunen, PR- ja viestintäpäällikkö, TUI, p. +358 43 8266 674, pauliina.pajunen@tui.fi