Verona, Venetsia, Krakova ja Lissabon – uusia kaupunkilomakohteita TUIlta

TUI Finland laajentaa valikoimaansa ja julkaisee neljä uutta kaupunkilomakohdetta: Veronan, Venetsian, Krakovan ja Lissabonin. Uusien kohteiden myötä TUIn valikoimassa on 16 kiinnostavaa kaupunkilomakohdetta suomalaisille matkailijoille.

”Laajennamme kaupunkilomatarjontaamme neljällä uudella ja kiinnostavalla kaupungilla. Kaupunkilomat täydentävät valikoimaamme ja tarjoavat matkailijoille vaihtoehdon myös lyhyempi kestoisiin lomamatkoihin”, kertoo TUI Finlandin PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen .

Useissa kohteissa matkan pituus on valittavissa 3-5 päivän väliltä. Pituus on täydellinen niin viikonloppumatkaan, kuin pitkään viikonloppuun.

”Haluamme olla moderni matkanjärjestäjä ja tarjota perinteisten valmismatkojen lisäksi asiakkaillemme myös muita vaihtoehtoja. Odotettavissa on lisää uusien kohteiden lanseerauksia tulevana vuonna”, vinkkaa Pauliina Pajunen.

Kaupunkilomakohteiden hotellit on valittu huolellisesti niiden keskeisen sijainnin ja asiakasarvioiden mukaan. Hotellit sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella, lähellä nähtävyyksiä ja maamerkkejä. Hotellien tähtiluokitus on kolmesta viiteen tähteen, ja tämän lisäksi hotellit ovat saaneet Tripadvisor -matkailusivuston arvosteluissa yli 4 pistettä. Kuten kaikkia valmismatkoja, kaupunkilomien hotelli- ja lentopaketteja, suojaa valmismatkalaki.

Uudet kaupunkikohteet:

Verona, Italia

Venetsia, Italia

Krakova, Puola

Lissabon, Portugali

Kohteet ovat jo varattavissa sivustolta tui.fi.

Valikoimassa jo aikaisemmin olleet kaupunkikohteet:

Lontoo, Iso-Britannia

Manchester, Iso-Britannia

Cannes, Ranska

Nizza, Ranska

Pariisi, Ranska

Barcelona, Espanja

Madrid, Espanja

Firenze, Italia

Rooma, Italia

Berliini, Saksa

Praha, Tšekki

New York, Yhdysvallat

Kaupunkikohteiden lennot lähtevät Helsingistä, mutta sen lisäksi Oulusta lennetään Barcelonaan maaliskuusta huhtikuuhun 2017 perjantaisin ja sunnuntaisin.

Pauliina Pajunen, PR- ja viestintäpäällikkö, TUI, p. +358 43 8266 674, pauliina.pajunen@tui.fi

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. Suosituimpia matkakohteita ovat Kanariansaaret, Thaimaa ja Turkki. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland, sekä Nazar, WonderCruises ja lentoyhtiö TUIfly. Konserni kuuluu saksalaiseen matkanjärjestäjäkonserni TUI Groupiin, joka on ollut maailman johtava toimija vuodesta 2000 lähtien. TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. TUI Groupin osake on Lontoon pörssin johtavassa FTSE 100 -indeksissä sekä saksalaisessa MDAX-indeksissä. TUIn liikevaihto oli tilikauden 2014/2015 aikana 20 miljardia euroa ja liikevoitto 1,069 miljardia euroa. TUIlla on 76 000 työntekijää 130 maassa ja se tarjoaa noin 20 miljoonalle asiakkaalleen kokonaisvaltaista palvelua aina matkan varauksesta kotiinpaluuseen. TUIn toiminta kattaa matkailun koko arvoketjun: johtavia matkanjärjestäjiä ja 1 800 matkatoimistoa ympäri Euroopan, kuusi lentoyhtiötä, joilla on enemmän kuin 130 keski- ja pitkän matkan lentokonetta ja yli 300 ryhmäomisteista hotellia, muun muassa RIU ja Robinson. Risteilyalukset MS Europa ja luksusristeilijä MS Europa 2, TUI Cruises -laivasto ”Mein Schiff” ja Thomson Cruises -tuotemerkin alla olevat isobritannialaiset laivat antavat TUIlle vahvan aseman nopeasti kasvavilla risteilymarkkinoilla. Globaali vastuu kestävästä kehityksestä niin taloudellisesti, ekologisesti kuin yhteiskunnallisestikin on TUIn yrityskulttuurin perusta. TUI on ainoana matkanjärjestäjänä maailmassa YK:n Global Compactin jäsen. Konserni on myös listattu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksissä (DJSI).