Hallituksen jäsenten valitsemisesta koskeva ehdotus varsinaisessa yhtiökokouksessa

Nella Ginman-Tjeder, Olli Pohjanvirta, Pasi Saarinen ja Harri Suutari ovat ilmoittaneet, etteivät he ole käytettävissä Tulikivi Oyj:n hallituksen jäsenen tehtävään, johon hallituksen nimitysvaliokunta on heitä esittänyt. Tästä syystä hallituksen nimitysvaliokunta on perunut aikaisemmin tehdyn esityksensä.

Nimitysvaliokunta

www.tulikivi.fi

Lisätietoja: nimitysvaliokunnan puheenjohtaja Harri Suutari, 0400-384 937

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 40 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee noin 300 ihmistä.