Herkkuja hauduttamalla Tulikiven uutuutena takka-haudutusuuni Norva

Takka-haudutusuuni Norva tarvitsee vain takkatulen. Haudutusuuni lämpiää takkaan sytytetyn tulen voimalla. Hauduttamalla voi tehdä monenlaisia ruokia tai haudutusuunia voi käyttää ruoan lämpimänä pitämiseen. Selkeälinjaisen Norvan haudutusuuni on päällystetty kaakeleilla, jotka on helppo pitää puhtaana.

Haudutusuunissa ei tarvitse polttaa puita, vaan se lämpiää takan tulella. Se on siisti uuni, joka sopii matalampaa lämpötilaa vaativiin paistoksiin sekä ruoanlaittoon.

Haudutusuuni sopii monipuoliseen ruoanlaittoon ja leivontaan. Leivo sämpylöitä, pullaa, makeita tai suolaisia piirakoita tai kypsennä paisteja, laatikkoruokia, pizzoja ja puuroja. Haudutusuunia voi käyttää myös ruoan lämpimänä pitämiseen. Sen kaunis, keraaminen sisus on helppo pitää puhtaana.

Takka-haudutusuuni Norvassa on selkeälinjaiset muodot ja lasiluukut sekä takka- että uuniosassa.

Voit valita haudutusuunin paikan: joko takkaluukun yläpuolelle tai vastakkaiselle puolelle uunia.

Painokelpoiset kuvat ladattavissa kotisivuiltamme:

www.tulikivi.com - suomi - media - kuvapankki - Tulikivi-uunit

Lisätietoja: Juha Sivonen, myyntijohtaja, Tulikivi Oyj, puh. 0207 636 280

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj on maailman suurin varaavien tulisijojen valmistaja. Konserni tunnetaan Tulikivi-vuolukiviuuneista ja luonnonkivituotteista sekä Kermansavi-uuneista ja käyttökeramiikasta. Konserni on lisäksi laajentamassa saunaliiketoimintaansa tuomalla markkinoille laajan valikoiman sähkö- ja puukiukaita. Konsernin liikevaihto on noin 53 Me, josta viennin osuus on noin puolet. Konsernilla on kuusi tuotantolaitosta, ja sen palveluksessa on noin 500 henkilöä.www.tulikivi.com