Muutos Tulikiven johtoryhmässä

Tulikivi Oyj järjestelee johdon vastuualueita uudelleen. Myynti- ja markkinointijohtaja Anu Vauhkonen ei jatka yhtiön palveluksessa 1.4.2015 lukien.

Anu Vauhkonen on ilmoittanut, ettei ole myöskään käytettävissä Tulikivi Oyj:n hallituksen jäsenen tehtävään, johon nimitysvaliokunta oli häntä esittänyt.

Tulikivi.com

Lisätietoja: toimitusjohtaja Heikki Vauhkonen, puh. 0207 636 555

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 40 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee noin 300 ihmistä.