Risto Vidgren Tulikivi Oyj:n talousjohtajaksi

(Pörssitiedote 4.8.2011 klo 12:40)

Tulikivi Oyj:n talousjohtajaksi on 29.8. alkaen nimitetty KTM Risto Vidgren. Vidgrenillä on lähes 20 vuoden kokemus yleis- ja taloushallinnon johtotehtävistä Suomesta ja Venäjältä.

Risto Vidgren (s.1968) siirtyy uuteen tehtäväänsä Itella-konsernista, jossa hän toimi OOO NLC:n kehitysjohtajana Moskovassa. Aiemmin urallaan Vidgren on toiminut mm. Itella Oyj:n logistiikkayksikön talousjohtajana. Lisäksi Vidgren on työskennellyt yleis- ja talousjohdon tehtävissä Veho Group:ssa, Nokia Oyj:ssa ja Huhtamäki Oyj:ssä.

Vidgren raportoi suoraan toimitusjohtaja Heikki Vauhkoselle. Vidgrenin alaisuuteen tulevat rahoitus- ja taloushallinto, IT- sekä henkilöstöhallinto.

Jakelu:    - NASDAQ OMX Helsinki Oy

- keskeiset tiedotusvälineet