Tulikivi Oyj:n vuosikooste 2010

Pörssitiedote 31.1.2011 klo 13.30

Vuosikooste Tulikivi Oyj:n vuonna 2010 julkaisemista pörssitiedotteista on luettavissa yhtiön Internet-sivuilla osoitteessa: www.tulikivi.com/Konserni/Pörssitiedotteet/Vuosikooste 2010

Osa tiedotteiden sisältämistä tiedoista saattaa olla vanhentunutta.

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Oy,Keskeiset tiedotusvälineet

Lisätietoja:
Tulikivi Oyj, 83900 Juuka, puh. 0207 636 000, www.tulikivi.com
- rahoitusjohtaja Arja Lehikoinen

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj on maailman suurin varaavien tulisijojen valmistaja. Konserni tunnetaan Tulikivi-vuolukiviuuneista ja luonnonkivituotteista sekä Kermansavi-uuneista ja käyttökeramiikasta. Konserni on lisäksi laajentamassa saunaliiketoimintaansa tuomalla markkinoille laajan valikoiman sähkö- ja puukiukaita. Konsernin liikevaihto on noin 53 Me, josta viennin osuus on noin puolet. Konsernilla on kuusi tuotantolaitosta, ja sen palveluksessa on noin 500 henkilöä.www.tulikivi.com