Kansainvälistä turkishuutokauppaa käydään Vantaalla maanantaista torstaihin

Turkistuottajat Oyj:n 1. syyskuuta 2006 alkaneen tilikauden toinen ja myyntikauden 2006/2007 ensimmäinen huutokauppa alkaa Vantaan Fur Centerissä maanantaina 18. ja päättyy torstaina 21. joulukuuta. Huutokaupassa on tarjolla mm. lähes 900.000 minkin- ja 360.000 ketunnahkaa, joista valtaosa on SAGA-lajitelmia. Huutokauppaan odotetaan yli 300 ostajaa kaikilta markkina-alueilta. Huutokauppa on ensimmäinen, jossa yhtiö ottaa käyttöön kansainvälisen turkiskaupan liiton IFTF:n (International Fur Trade Federation) ja maailman neljän johtavan turkishuutokauppaliikkeen yhteisen, turkisnahkojen alkuperästä kertovan Origin Assured-ohjelman.

Myynti alkaa maanantaina karakul-lampaannahkojen myynnillä. Minkin- ja ketunnahat ovat tarjolla tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Yksityiskohtainen myyntiohjelma on kotisivuillamme www.ffs.fi.

Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita seuraamaan huutokauppaa.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. (09) 849 8332 ja 050 512 0322