Muutoksia Turkistuottajat Oyj:n johtoryhmässä

Turkistuottajat Oyj:n toimitusjohtajana aloittaa 1.9.2009 Pertti Fallenius. Nykyinen toimitusjohtaja Pirkko Rantanen-Kervinen jatkaa yhtiön hallituksen ja tulevan toimitusjohtajan osoittamissa erityistehtävissä huhtikuuhun 2010 asti.

Turkistuottajat Oyj:n johtoryhmän kokoonpano on 1.9.2009 alkaen: Toimitusjohtaja Pertti Fallenius (s.1962) Pertti Fallenius on toiminut Turkistuottajat Oyj:n palveluksessa vuodesta 1985 viimeksi markkinointijohtajana ja toimitusjohtajan sijaisena. Tuotanto- ja myyntijohtaja Arto Honkanen (s.1952) Arto Honkanen on toiminut Turkistuottajat Oyj:n palveluksessa vuodesta 1977 viimeksi tuotantojohtajana. Varatoimitusjohtaja Juha Huttunen (s.1964) Juha Huttunen vastaa yhtiön rahoituksesta sekä talous- ja tietohallinnosta. Hän toimii myös toimitusjohtajan sijaisena. Huttunen on ollut yhtiön palveluksessa vuodesta 1987. Viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä (s.1956) Päivi Mononen-Mikkilä on toiminut Turkistuottajat Oyj:n palveluksessa viestintätehtävissä vuodesta 1996. Henkilöstöjohtaja Marjatta Paunonen (s.1968) Marjatta Paunosen vastuualueena ovat henkilöstöhallinto ja sisäiset palvelut. Paunonen on ollut Turkistuottajat Oyj:n palveluksessa henkilöstöpäällikkönä vuodesta 2008. Liiketoimintajohtaja Heikki Varis (s. 1961) Heikki Varis vastaa tuottajapalveluista. Hän on toiminut Turkistuottajat Oyj:n palveluksessa vuodesta 1985 vastaten mm. henkilöstö ja myyntitoiminnoista. Edellisten lisäksi johtoryhmän jäseneksi tulee ostajapalveluista vastaava liiketoimintajohtaja, jonka rekrytointi on käynnistynyt. Turkistuottajat Oyj Lisätietoja: Päivi Mononen-Mikkilä viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja puh. 050 5120 322

Avainsanat: