Sataprosenttisesti sertifioitu valikoima tarjolla Turkistuottajat Oyj:n huutokaupassa

Turkistuottajat Oyj tarjoaa ensimmäisenä maailmassa sataprosenttisesti sertifioidun turkisnahkavalikoiman maanantaina 21.12. alkavassa kansainvälisessä huutokaupassaan Vantaan Fur Centerissä. Tarjolla on 10.000 sertifioidun Saga®-suomensupinnahan valikoima.

Kaupankäynti alkaa maanantaina kello 17.00 Saga® -ketunnahoilla, joita on tarjolla runsas 200.000. Toisena päivää tarjolla on runsaat 500.000 Saga® -minkinnahkaa. Runsaan 250.000 karakul-lampaannahan valikoima tarjotaan huutokaupan päätöspäivänä 23.12. Julkaisemme verkkosivuillemme www.turkistuottajat.fi merkittävimpien nahkatyyppien yksityiskohtaiset keskihinnat välittömästi kunkin nahkatyypin myynnin päättymisen jälkeen. Katsaus huutokauppapäivästä julkaistaan verkkosivuillamme maanantai- ja tiistai-iltana myynnin jälkeen. Huutokaupan kokoava pörssitiedote annetaan tiistai-iltana 22.12. Kansainväliseen huutokauppaan odotetaan runsaat 250 ostajaa kaikilta markkina-alueilta, Kaukoidästä, Venäjältä ja Länsi-Euroopasta. Joulukuun huutokauppa on Turkistuottajat Oyj:n myyntikauden 2009/2010 ensimmäinen ja 1.9.2009 alkaneen tilikauden toinen huutokauppa. Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan.