Suomen ja Norjan turkishuutokauppaliikkeet SAGA-osuuskunnan jäseniksi

SAGAn vuosikokouksessa hyväksytyt uudet säännöt laajentavat osuuskunnan jäsenpohjaa. Suomen ja Norjan turkiseläinkasvattajia edustavien liittojen lisäksi jäseniksi tulivat Turkistuottajat Oyj ja Oslo Fur Auctions Ltd. Huutokauppayhtiöillä on aiemmin ollut erillissopimus SAGAn kanssa tavaramerkin käyttöoikeudesta markkinoinnissa. Uudistuksen jälkeen markkinointi- ja tuotekehitysyhteistyö tiivistyvät entisestään.

SAGAn hallituksessa Turkistuottajat Oyj:tä edustaa Pirkko Rantanen-Kervinen, Oslo Fur Auctions Ltd:tä Knut Berg, Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry:tä Ulf Enroth ja Norges Pelsdyrsalslagia Odd Harald Nordsveen. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Ulf Enroth ja varapuheenjohtajaksi Odd Harald Nordsveen.