TURKIS TYÖNTYY KODINSISUSTAMISEEN

Suomalais-norjalaisomisteinen SAGA Furs ja maailman johtaviin huonekaluvalmistajiin kuuluva italialainen Cappellini esittelevät yhteistyönsä tuloksia tällä viikolla Milanossa järjestettävillä maailman suurimmilla Salone del Mobile –huonekalu- ja sisustusmessuilla. Cappellinin esitystiloissa on näytteillä niin Saga-minkinnahoilla verhoiltuja tuoleja kuin Saga-ketunnahoista valmistettuja sisustustavaroita.

Saga-turkisnahkoja yksinoikeudella myyvän Turkistuottajat Oyj:n toimitusjohtaja Pirkko Rantanen-Kervisen mukaan monikäyttöinen turkis on lyömässä itseään läpi niin kodinsisustamisen kuin varsinaisen huonekaluteollisuuden materiaalina.
- Messukävijöitä ovat kiinnostaneet erityisesti sini-, shadow- ja muunnosketuista valmistetut tyynyt.

Kodinsisustus on kasvava trendi kaikkialla maailmassa. Rantanen-Kervisen mukaan Saga Furs aikoo lisätä yhteistyötään sisustus- ja huonekaluteollisuuden kanssa.
- Autamme huonekaluvalmistajia ja suunnittelijoita turkismateriaalin mahdollisuuksien hyödyntämisessä ja turkisalan toimijoiden kanssa verkostoitumisessa.

Kuvia tuotteista: http://cappellini.sagafurs.com