Turkistuottajat Oyj:n organisaatio uudistuu 1.12.2003

Turkistuottajat Oyj Tiedote/HEX Oyj ja joukkoviestimet Vantaalla 2. lokakuuta 2003 Turkistuottajat Oyj:n organisaatio uudistuu 1.12.2003 Yhtiön varatoimitusjohtajan ja päämeklarin tehtäviä hoitanut, 40 vuotta yhtiön palveluksessa ollut Kaj Eklund jättää nykyiset tehtävänsä yhtiössä 1.12.2003, mutta jatkaa edelleen huutokauppamyyntiin liittyvissä erityistehtävissä. Yhtiön toimitusjohtajana jatkaa Pirkko Rantanen-Kervinen. Toimitusjohtajan sijaiseksi Turkistuottajat Oyj:n hallitus nimitti markkinointijohtaja Pertti Falleniuksen. Hän vastaa yhtiön markkinoinnista kokonaisuutena, sekä tarhaaja- että ostaja-asiakkaisiin päin. Hänelle siirtyy Kaj Eklundilta myös vastuu kotimaan tarhaajasuhteista. Heikki Varis on nimitetty myyntijohtajaksi, vastuualueenaan yhtiön huutokauppa- ja muut myyntitoiminnot. Johtaja Eija Lepoahon vastuualueena ovat talous- ja henkilöstöhallintoon liittyvät asiat. Yhtiön johtoryhmään kuuluvat lisäksi tuotantojohtaja Arto Honkanen, joka vastaa yhtiön tuotantoprosesseista ja logistiikasta, johtaja, hallituksen sihteeri Juha Huttunen, jonka vastuualueena ovat rahoitus, tietohallinto ja kiinteistöt, sekä toimialan viestinnästä vastaava viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä. LISÄTIETOJA: Päivi Mononen-Mikkilä, puh. (09) 849 8332 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT01080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT01080/wkr0002.pdf