Lähes 100 uutta työpaikkaa Turkuun

Turun Osuuskauppa aloittaa mittavat rekrytoinnit ja avaa noin 100 uutta työpaikkaa. Haussa on pääasiassa hotelli- ja ravintola-alan ammattilaisia Wiklundille ja Turun Seurahuoneelle 2018-2019 avautuviin ravintoloihin ja hotelleihin.

- Investoimme voimakkaasti Turun alueelle ja meillä on käynnissä useita uudistushankkeita hotelli- ja ravitsemiskaupassa. Se tarkoittaa lähes 100 uutta työpaikkaa Turkuun. Tämä on meille iso juttu ja tiedämme, että kilpailu osaavista ammattilaisista on tässä markkinassa juuri nyt kovaa. Olemme jo nyt iso työllistäjä Varsinais-Suomessa ja uskon, että uudet ravintolamme ja hotellimme herättävät mielenkiintoa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta toteaa.

Haussa on nyt pääasiassa tarjoilijoita, kokkeja, hotellivirkailijoita ja vuoropäälliköitä.

- Yritys ei menesty ilman tyytyväisiä ja hyvinvoivia työntekijöitä. Meillä panostetaan henkilökunnan työhyvinvointiin ja osaamisen kehittämiseen. Mittaamme työtyytyväisyyttä vuosittain ja lisäksi käytössämme on reaaliaikainen Fiilispulssi, kertoo henkilöstöjohtaja Marja Kyllönen Turun Osuuskaupasta.

Turun Osuuskauppa työllistää nyt reilut 2 100 henkilöä. Henkilökunnasta noin neljännes on alle 25-vuotiaita ja työntekijöiden keski-ikä on 34 vuotta. S-ryhmässä on kattavat ja laajat henkilökuntaedut. Henkilöstö saa S-ryhmän yli 1600 toimipaikasta Bonuksen lisäksi ostoetua osuuskaupasta ja tuotteesta riippuen 3-25 prosenttia.

Rekrytoinnit käynnistyvät keskiviikkona 19.9.2018 Ässä & Nyt Rekry Eventillä. Se on osuuskaupan oma rekrytointitapahtuma ravintola- ja hotellialan tekijöille sekä alalle aikoville. Tapahtumassa esitellään avoimia työtehtäviä, tutustutaan ja verkostoidutaan. Paikan päällä on mahdollista hakea heti töitä ja tehdä ammattilaisten avustuksella oma video-cv, jota voi hyödyntää myös jatkossa työnhaussa.

Turun Osuuskauppa, henkilöstöjohtaja Marja Kyllönen, puh. 010 764 4004
Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

**

Turun seudun intohimoisimmat ravintola- ja hotellialan tekijät sekä alasta haaveilevat kohtaavat Submarinassa (Radisson Blu Marina Palace Hotel, Linnankatu 32, Turku) keskiviikkona 19.9. klo 17-19. Ässä & Nyt Rekry Eventissä kerromme, millaista meillä on olla töissä – siis ihan konkreettisesti ja käytännössä. Tarjottimella on aimo annos herkullista ohjelmaa ja tulikuumia työpaikkoja. Tervetuloa!

rekry.tokkilainen.fi

**