Sale Lauste on uudistunut

Sale Lausteen remontti on valmistunut. Uudistettu, raikas Sale avataan torstaina 20.11.2014 klo 10.

Sale-myymälän remontissa kiinnitettiin huomiota erityisesti asiakkaiden asioimismukavuuteen. Myös hyllytilaa tuli reilusti lisää - se tietää valikoimien kasvua niin kuiva- kuin tuoretuotteissakin. Uutuutena Sale Lausteelta löytyy paistopiste, joten nyt asiakkaat pääsevät herkuttelemaan uunituoreilla leipomotuotteilla.

- Myös ympäristö- ja energianäkökulma on otettu huomioon. Kaikki kylmähuoneet uusittiin ja kylmäkalusteet vaihdettiin ovellisiin. Tämän lisäksi myymälätiloissa uudistettiin valaistus, sosiaalitilat sekä jätehuolto kertoo TOK:n marketeista vastaava toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 135 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.