Uusi Sale avataan Koulukadulle Uuteenkaupunkiin

Sale Uudenkaupungin avajaisia vietetään torstaina 1.2.2018 klo 10 alkaen. Kaupan avauksen suorittavat Uudenkaupungin kaupunginjohtaja Atso Vainio ja Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Sippola.

- Uusi kauppa parantaa kaupungin palveluja monipuolisella valikoimalla ja pitkillä aukioloajoilla. Valikoimissa on lähes 5 000 tuotetta ja olemme erityisesti nostaneet esille nopean syömisen take away -tuotteita. Lisäksi paistopisteessä on tarjolla sekä suolaiset että makeat herkut, toteaa ryhmäpäällikkö Teija Uusipäärni Turun Osuuskaupasta.

Uuden Sale-myymälän suunnittelussa painottuivat ympäristönäkökulmat ja etenkin energiatehokkuus.

- Myymälässä hyödynnetään uutta hiilidioksidipohjaista kylmäjärjestelmää, jolla saavutetaan jopa 50 prosentin energiansäästö. Käytännössä se tarkoittaa, että kylmälaitteet jäähdytetään hiilidioksidilla, eikä niissä kierrä enää lainkaan ympäristölle haitallisia kemiallisia aineita. Lisäksi kaikki kylmäkalusteet ovat ovellisia ja valaistus on toteutettu energiatehokkailla led-valoilla, Uusipäärni jatkaa.

Salen myymäläpäällikkönä toimii Kaija Lehtonen ja myymälä työllistää yhteensä 9 henkilöä.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Teija Uusipäärni, puh. 010 764 4064

TOK on yli 150 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.