Eläkeläiset kummastuttavat TV Viiden piilokameraohjelmassa

26.8.2010 klo 11.50

TV Viiden hervottoman hauskassa ohjelmauutuudessa Tekarijengi tempaisee (Benidorm Bastards) seitsemän harmaahapsista eläkeläistä pitää estoitta hauskaa nuorison kustannuksella.

Belgialaisessa piilokameraohjelmassa seniorit nähdään tekemässä ja sanomassa asioita, joita kukaan ei todellakaan odota heidän tekevän. He järkyttävät kanssaihmisiä odottamattomalla käytöksellään niin kadulla, ostoskeskuksessa kuin metroasemalla. Kukapa odottaisi vanhempien ihmisten kerskuvan edellisillan villeillä juhlilla ja karmealla kankkusella. He myös kummastuttavat ihmisiä esimerkiksi tarjoamalla Facebook-palvelua ovelta ovelle ja nukkumalla liikkuvassa sähköpyörätuolissa.

Tekarijengi tempaisee nähdään 4.9. alkaen lauantaisin klo 19.30

Heidi Nurminen