Jalkapallon A-maaottelu Norja-Suomi esitetään TV Viidellä 1.4.

18.3.2009 klo 13.00

Suomen jalkapallon A-maajoukkue kohtaa Norjan keskiviikkona 1. huhtikuuta Oslossa. Maksuton TV Viisi esittää ottelun kokonaisuudessaan noin tunnin viiveellä klo 21.15. (kyseessä ei siis ole suora lähetys).

TV Viisi lanseerattiin 10. syyskuuta 2008 ja ensimmäisenä lähetyksenä nähtiin Suomen MM-karsintaottelu Saksaa vastaan, joka keräsi runsaasti katsojia. TV Viisi lähettää myös tänä vuonna kaikki Suomen A-maajoukkueen MM-karsinnat, joita on kokonaisuudessaan seitsemän ottelua. Lisäksi TV Viidellä nähdään A-maaottelut, sekä mahdolliset jatkokarsinnat.

MM-karsinnat esitetään yhteistyössä CANAL+:n kanssa ja TV Viisi lähettää osan CANAL+:lla esitettävistä studiolähetyksistä.

A-maaottelun lähetysaikataulu:

klo 21.00 Jalkapallon A-maaottelu, studio
Studiossa keskustellaan tulevasta ottelusta.

klo 21.15 Jalkapallon A-maaottelu, Norja-Suomi

klo 23.15 Jalkapallon A-maaottelu, studio
Studiossa puidaan illan ottelun jälkitunnelmia.

Eva Romero, tiedotusvastaava
TV5 Finland Oy