Julkkisrallikuskeilla bensaa suonissa TV Viidellä

24.8.2010 klo 9.15

Nyt turvavyöt kiinni! Vauhdikkaassa Celebrity Devil Race -sarjassa (Djävylsrallyt) 24 ruotsalaista julkkista ajavat kilpaa rallia kaasu pohjassa.

Tästä ohjelmasta ei vauhti lopu kesken, kun hurjapäisten kilpailijoiden suonissa virtaa bensiini ja haasteena on neljä erilaista rallirataa. Kura roiskuu ja rengasmuurit murtuvat, kun pareittan kisaavat julkkikset kaasuttavat läpi esteiden ja hyppyreiden. Kisan erikoisuus on lennokas romuralli asuntovaunujen kanssa.

Studiossa kilpailun menoa kommentoivat legendaarinen Ulf Elfving ja koomikko David Batra.
Sarjan ensimmäisessä jaksossa rattia veivaavat mm. korkeushyppääjä Patrik Sjöberg, takavuosien maalivahtisuuruus Thomas Ravelli ja suomensukuinen Marko Lehtosalo, joka tunnetaan paremmin räppäri Markooliona.

Pysy vauhdissa mukana ja näe kuka kaasuttaa itsellensä Ruotsin parhaan julkkisrallikuskin tittelin!

Celebrity Devil Race nähdään 3.9. alkaen perjantaisin klo 19.00

Heidi Nurminen