MUUTOS - Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 5.10.2009 klo 14.30 TV Viidellä pe 9. lokakuuta nähtävän jalkapallon alle 21-vuotiaiden EM-karsintaottelun lähetysajankohta siirtyy tunnilla. Maksuton TV Viisi esittää tänä syksynä yksinoikeudella ja suorana lähetyksenä kaksi jalkapallon alle 21-vuotiaiden karsintaottelua vuoden 2011 EM-kisoihin. Suomen maajoukkue pelaa Finnair Stadionilla Hollantia vastaan pe 9.10., mutta aiemmista tiedoista poiketen ottelu pelataan ja lähetetään klo 20.00. Ottelun alkamisajankohta siirrettiin tunnilla Alankomaiden yleisradion, NOS:n pyynnöstä. Seuraava TV Viidellä nähtävä alle 21-vuotiaiden ottelu pelataan Espanjaa vastaan 13. marraskuuta. EM-karsintaottelujen lähetysajat: pe 9.10. klo 20.00 Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat, Suomi-Hollanti pe 13.11. (kellonaika ilmoitetaan myöhemmin) Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat, Espanja-Suomi Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM: 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi