Pikkuhuuhkajat kohtaa Saksan 18.6. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 16.6.2009 klo 15.30 TV Viisi lähettää jalkapallon alle 21-vuotiaiden Saksa-Suomi-ottelun suorana ja yksinoikeudella 18. kesäkuuta. Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkue pelasi hienosti EM-lopputurnauksen avausottelussa Englantia vastaan, vaikkakin ottelu päättyä tappioon 1-2. Seuraavaksi Pikkuhuuhkajat ottavat mittaa Horst Hrubeschin valmentamasta Saksasta 18. kesäkuuta. Saksa pelasi maanantaina Espanjaa vastaan iltaottelussa, joka päättyi maalittomaan tasapeliin. TV Viisi esittää kokonaisuudessaan kolme Suomen alkulohkon ottelua (Englanti, Saksa, Espanja), kaksi välieräottelua sekä finaalin. EM-lopputurnauksen selostaa paikan päällä Tuomas Virkkunen ja reportteri Janne Vakio välittää tunnelmia kisapaikalta haastatellen pelaajia ja faneja. Kisastudiota isännöi Jussi Ranta ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijavieraita. Alle 21-vuotiaiden EM-kisojen lähetysaikataulu: ma 15.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.45; Englanti-Suomi-ottelu klo 19.15 to 18.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.45; Saksa-Suomi-ottelu klo 19.15 ma 22.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; Espanja-Suomi-ottelu klo 21.45 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.30; välieräottelu klo 19.00 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; välieräottelu klo 21.45 ma 29.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; finaali klo 21.45 TV Viiden alle 21-vuotiaiden jalkapallolähetysten pääyhteistyökumppani on Unibet. Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi