Suomalaiset stand up –koomikot naurattavat TV Viidellä

31.8.2010 klo 10.45

Total Comedy –sarja tuo ruutuun Suomen sekopäisimmät stand up –koomikot Sami Hedbergin, Ilari Johanssonin, Niko Kivelän, Teemu Vesterisen ja Andre Wickströmin, joille harva asia on pyhä.

Stand up –koomikot tarjoavat ohjelmassa solvausta, ivaa, piikittelyä ja kuittailua. Total Comedyn jaksoissa selviää mm. millainen kaveri on Benny Jäänmurtaja, mitä tarkoittaa Prego – pala Italiaa, mitä tapahtuu abiristeilyillä, miten viihtyisää on Air Chinan lennoilla, millainen on yllätysvauva, miltä näyttää miesbalettitanssijoiden pikajuoksu ja jäikö se kahvinkeitin sittenkin päälle?!

Ohjelman ensimmäinen jakso nähdään 8.9. klo 23.35 ja kolme seuraavaa jaksoa keskiviikko-iltaisin elokuvan jälkeen.

Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy