Tough Love Couples testaa parisuhteet TV Viidellä

23.8.2010 klo 9.45

Sarjan kolmannella tuotantokaudella Steve Ward ja hänen äitinsä Joann kohtaavat tähän asti haasteellisimmat asiakkaansa, pariskunnat.

Kuusi pariskuntaa joutuu kahdeksan viikkoa kestävään ja suhteen kaikki tasot testaavaan prässiin, jotta selviäisi ovatko he löytäneet itselleen sen oikean. Sarjan jaksoissa puntaroidaan parisuhteen kulmakiviä, kuten seksielämää, uskollisuutta, raha-asioita ja kommunikaatiota.

Kaikki ohjelman pariskunnat ovat ajautuneet suhteessaan risteykseen, jossa on päätettävä kestääkö suhde jatkossakin vai onko parempi erota. Pariskunnat edustavat erilaisia stereotyyppipariskuntia kuten teini-iästä asti yhdessä olleita sydänkäpysiä tai pettäjiä, ja nämä lähtökohdat huomioon ottaen voi olla, että suhde ei kestä ikuisesti. Sarjassa nähdään pääsevätkö pariskunnat yli valheiden ja salaisuuksien, ja luvassa on yllättäviä käänteitä. Steve Wardin rehellinen palaute saa pariskuntien silmät avautumaan, ja osalla pariskunnista on selvästi ratkaisemattomia ongelmia. Osa pariskunnista taas lähentyy entisestään. Steve Wardin mielipiteestä huolimatta pariskunnat päättävät suhteensa jatkosta itse.

Tough Love Couples nähdään 2.9. alkaen torstaisin klo 20.00

Heidi Nurminen