TV Viiden aloituspotku suoraan maaliin!

11.9.2008 klo 14.00

TV Viiden aloituspotku suoraan maaliin!

TV Viiden ensimmäinen lähetys 10.9. keräsi parhaimmillaan 242 000 katsojaa.

The Voice/TV Viisi –kanavan uusi viihdeohjelmisto TV Viisi aloitti lähetyksensä eilen 10.9. jalkapallon Suomen A-maajoukkueen MM-karsintaottelulla, kun Suomi kohtasi Saksan.
Maksuton TV Viisi keräsi suoralla lähetyksellään parhaimmillaan huimat 242 000* katsojaa ja keskimäärin koko ottelua seurasi 203 000 katsojaa, joka on 11 % kaikesta TV-katselusta kyseisenä ajankohtana.

TV Viisi lähettää suorana myös muut Suomen A-maajoukkueen MM-karsintaottelut, joista seuraavana nähdään Suomi-Azerbaidzhan 11.10. Kaiken kaikkiaan TV Viisi esittää kymmenen koti- ja vierasottelua, sekä A-maajoukkueen maaottelut ja mahdolliset jatkokarsinnat.

TV Viiden syksyssä viihdettä, draamaa ja elokuvia

Jalkapallon MM-karsintaotteluiden lisäksi TV Viisi tarjoaa monipuolista viihdettä päivittäin klo 20.00–23.00. Syksyn ohjelmistoon kuuluu eurooppalaisia ja amerikkalaisia sarjoja, elokuvia, dokumentaarisia ohjelmia ja tosi-tv-sarjoja. Vuoden 2009 alusta TV Viiden ohjelmisto laajenee kuusituntiseksi (18.00-00.00).

TV Viiden näkyvyys

TV Viiden näkyvyysalue kattaa 90 % Suomen antenni- ja kaapelitalouksista.

TV Viiden lähetykset esitetään The Voice/TV Viisi -kanavalla klo 20.00-23.00. Kanava lähetetään DVB-T –verkon, eli maanpäällisen digi-tv –verkon kanavanippu C:ssä. Osoitteessa www.digitv.fi voit käydä katsomassa lisää tietoa kanavanippu C:n näkyvyysalueista Suomessa. Lisätietoa kaapelidigijakelusta saat paikalliselta kaapelioperaattoriltasi tai osoitteesta: www.kaapelitelevisio.fi.

toimitusjohtaja Peter Behrends
TV5 Finland Oy