TV Viiden näkyvyysalue laajenee

19.9.2008 klo 14.00

TV Viiden näkyvyysalue laajenee

Maksuton The Voice/TV Viisi -kanava laajentaa näkyvyysaluettaan ja pian lähes 70 000 uutta kotitaloutta voi vastaanottaa kanavan. The Voice/TV Viisi on näkynyt 16.9. alkaen Kokkolan kaapeli-TV-verkossa (www.kopu.fi) 15 000 kotitaloudessa ja 22.9. näkyvyysalue laajenee Savonlinnan, Parikkalan, Kerimäen, Punkaharjun (www.spy.fi), Mikkelin (www.mpy.fi), Iisalmen, Ylivieskan (www.ipy.fi), Kajaanin, Sotkamon ja Vuokatin (www.kpo.fi) kaapeliverkkoihin. The Voice/TV Viisi näkyy kanavapaikalla 10.

”Viimeisen parin viikon aikana puhelinralli ympäri Suomen on ollut melkoinen
ja kaikki ovat innoissaan. Uudet alueet saatiin mukaan samoin perustein kuin
jo aiemmin avattu Turku, eli tekijänoikeusasioiden selviämisen jälkeen”,
kiittelee The Voicen ohjelmajohtaja Jussi Suvanto yhteistyötä.

Lisätietoja voi tiedustella Jussi Suvannolta, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

Tietoa TV Viidestä

TV Viisi on uusi viihdeblokki, joka näkyy The Voice/TV Viisi –kanavalla joka päivä klo 20.00-23.00. Maksuttoman TV Viiden ohjelmatarjonta sisältää monipuolisen ja laadukkaan kirjon sarjoja, elokuvia, dokumentteja sekä tosi-tv –sarjoja. Ohjelmisto koostuu pääosin eurooppalaisista ja amerikkalaisista ohjelmista, joista 75 % on uusia ja ennennäkemättömiä Suomessa. TV Viisi esittää myös suorana lähetyksenä Suomen miesten jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelut.
The Voice/TV Viisi näkyy maanpäällisen digi-tv –verkon kanavanipussa C, sekä kaapelidigijakelussa. Osoitteessa www.digitv.fi voit käydä katsomassa lisää tietoa kanavanippu C:n näkyvyysalueista Suomessa. Lisätietoa kaapelidigijakelusta saat paikalliselta kaapelioperaattoriltasi tai osoitteesta: www.kaapelitelevisio.fi.

Eva Romero
tiedotusvastaava