TV Viisi esittää jalkapallon A-maaottelun Portugali-Suomi suorana lähetyksenä 11.2.

Suomen jalkapallon A-maajoukkue kohtaa Portugalin keskiviikkona 11. helmikuuta Algarven Farossa. Maksuton TV Viisi lähettää ottelun suorana klo 22.45. Ottelua edeltää ennakkostudio klo 22.30, jonka isäntänä toimii Ville Klinga ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijat Pasi Rautiainen ja Tommi Grönlund. Ottelun selostaa Mikko Innanen ja kommentaattorina toimii Mika Nurmela.

TV Viisi lanseerattiin 10. syyskuuta 2008 ja ensimmäisenä lähetyksenä nähtiin Suomen MM-karsintaottelu Saksaa vastaan, joka keräsi runsaasti katsojia. TV Viisi lähettää myös tänä vuonna kaikki Suomen A-maajoukkueen MM-karsinnat, joita on kokonaisuudessaan seitsemän ottelua. Lisäksi TV Viidellä nähdään A-maaottelut, sekä mahdolliset jatkokarsinnat.

MM-karsinnat esitetään yhteistyössä CANAL+:n kanssa ja TV Viisi lähettää osan CANAL+:lla esitettävistä studiolähetyksistä.

A-maaottelun lähetysaikataulu:

klo 22.30 Jalkapallon A-maaottelu, ennakkostudio