TV Viisi ja The Voice jatkavat yhteistyötä

3.3.2009 klo 16.00

ProSiebenSat. 1 Media AG on päättänyt jättää hakematta toista antenniverkon ohjelmistotoimilupaa ja mediakonserni keskittyy tulevaisuudessa TV Viisi/The Voice -kanavan kehittämiseen kanavapaikalla 10. Nykyisen toimiluvan haltija on TV5 Finland Oy.

”Nousevien katsojalukujen perusteella olemme havainneet TV Viiden ja The Voicen yhdistelmän toimivaksi, ja ProSiebenSat 1 Media AG -konserni on päättänyt keskittyä maksuttoman TV Viisi/The Voice -kanavan kehittämiseen ja kasvattamiseen” kommentoi TV5 Finland Oy:n toimitusjohtaja Peter Behrends.

ProSiebenSat. 1 Media AG on suuri saksalainen mediakonserni, jolla on televisio- ja radiotoimintaa kolmessatoista Euroopan maassa. ProSiebenSat. 1 Media AG on TV Viisi/The Voicen emoyhtiö.

Lisätietoja:

Peter Behrends