Unibet palkittiin vuoden parhaana peliyhtiönä ja vastuullisimpana toimijana

Report this content

Unibet valittiin vuoden peliyhtiöksi arvostetussa EGR:n (eGaming Review) palkintogaalassa. Yhtiö palkittiin myös pelialan vastuullisimpana toimijana.

Pääpalkintojen lisäksi Unibetin Luck is No Coincidence -nettitv-sarja sai tunnustuksen vuoden parhaana sisältömarkkinointikampanjana.

- Olemme Unibetilla tietysti erittäin ylpeitä näistä saavutuksista. EGR-palkinnot ovat pelialan arvostetuimmat, ja niiden saavuttaminen edellyttää koko tiimiltämme jatkuvaa työtä pelitarjontamme ja asiakkaidemme eteen, Unibetin Suomen GM Antti Tikka iloitsee.

- Olemme aina panostaneet turvallisuuteen ja luotettavuuteen kaikessa toiminnassamme. Tarjoamme jatkossakin asiakkaillemme markkinoiden parhaan pelikokemuksen, Pelaajilta pelaajille -tunnuslauseemme mukaisesti, Tikka jatkaa.

eGaming Review on online-pelialan johtava julkaisu, jonka vuosittaisista palkinnoista kilpailevat käytännössä kaikki alan kansainväliset toimijat. Palkinnot jaettiin Lontoossa 29. marraskuuta.

Unibetin voittamat EGR-palkinnot

• Vuoden peliyhtiö 2016 – Palkinto myönnetään yhtiölle, joka on vienyt koko toimialaa eteenpäin pelitoiminnan kaikilla alueilla
  • Vuoden sosiaalisesti vastuullisin peliyhtiö – Yhtiö, joka on tehnyt eniten suojellakseen asiakkaitaan ja varmistaakseen sosiaalisesti vastuullisen pelikokemuksen
  • Vuoden sisältömarkkinointikampanja 2016 (Luck is no Coincidence) – Myönnetään vuoden innovatiivisimmalle, älykkäimmälle ja luovimmalle kampanjalle