Upofloorin uudet Collectionit ja verkkopalvelut auttavat parketin valinnassa

Upofloor on uudistanut brandiään ja tuotteitaan mm. paremmalla lakkapinnalla sekä tuonut parketinvalinnan helpottamiseksi markkinoille kolme Collectionia, Ambientin, Tempon ja Forten.
• Ambientin vaaleansävyiset parketit ovat raikkaan harmonisia.
• Tempon parkettien lämpimät keskisävyt sykkivät elämää.
• Forten tummat parkettimallit luovat intiimin täyteläisen tunnelman

Upofloor on myös avannut täysin uusitut parkettiverkkosivut, joilla mm. voi testata mikä parketti sopii parhaiten omaan elämäntyyliin sekä etsiä valintakriteereillä sopivaa parkettia. Uudet web-sivut löytyvät osoitteesta www.upofloor.fi parketit-osiosta tai parketti.upofloor.fi.

Upofloor Floor Designer tekee parketin valinnan helpoksi

Web-sivuilta löytyy myös uusi Upofloor Floor Designer, joka on työkalu sisustajille, arkkitehdeille ja rakentajille. Sisustuskuvassa voi kokeilla erilaisia parkettilattioita vaihtamalla puulajin esimerkiksi vaaleasta Koivusta tummaan Pähkinään ja todeta miten huoneen ilme ja tunnelma muuttuvat. Floor Designer auttaa valitsemaan juuri oikean parketin.

Kun käyttäjä on valinnut sisustuskuvan, esimerkiksi keittiön tai makuuhuoneen, hän voi sen jälkeen valita yli sadasta sovelluksen tietokannassa olevasta Upofloor-parkettimallista. Sovelluksessa voi valita puulajin, sauva-designin (esim 1-sauvainen) ja pintakäsittelyn, esimerkiksi petsauksen tai lakkauksen. Käyttäjä voi myös muuttaa asennuskulmaa. Kukin valinta vaikuttaa tilaan ja tunnelmaan merkittävästi.

Upofloor Floor Designer on nyt verkossa suomeksi ja englanniksi. Uusia sisustuskuvia lisätään sovellukseen syksyn aikana. Sovelluksesta on suunnitteilla CD-versio sekä mahdollisuus ladata asiakkaan omia kuvia.

Upofloor Floor Designer löytyy web-osoitteesta parketti.upofloor.fi

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Merja Jukola, puh. 0207-409490,
merja.jukola@kareliaupofloor.com.

Yrityksestä

Karelia kuuluu Karelia-Upofloor Oy -konserniin, joka on yksi Euroopan johtavia lattianpäällystevalmistajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2006 oli 122,7 milj. € ja henkilöstömäärä keskimäärin 700. Konsernilla on seitsemän tuotantolaitosta eri puolilla Suomea ja lisäksi myyntikonttori Virossa. Päämarkkina-alueina ovat kotimaan lisäksi Länsi-Eurooppa, Pohjois-Amerikka ja Venäjä. Karelia edustaa puunjalostuksen huippuosaamista. Valmistamme korkealla ammattitaidolla valmisparkettia, joka ilahduttaa silmää ja kestää elämää. Karelian valmistus, tuotekehitys, myynti ja markkinointi on sertifioitu SFS-EN ISO 9001 -laatujärjestelmästandardin ja SFS-EN ISO 14001 -ympäristönhallintastandardin mukaisesti.