Viileitä harmaita trendikkäisiin lattiavalintoihin – Upofloorin uusi petsattujen parkettien kokoelma

Kaikissa kolmessa Upofloorin Collectionissa: vaaleitten sävyjen Ambientissa, lämpimän kodikkaassa Tempossa ja syvien sävyjen tunnelmallisessa Fortessa, on tarjolla petsattuja parkettivaihtoehtoja uusitusta petsattujen kokoelmasta.

Valitse vahvoja värejä ja nauti tunnelmasta
Upofloor uudistaa petsattujen parkettien valikoimaansa tuomalla mm. harmaat petsit ja uuden ruskean petsivärin Tempo ja Forte Collectioneihin. Ruskeat petsivärit ovat erinomaisia vaihtoehtoja eksoottisille puulajeille. Valkomattalakatut ja harmaat petsivärit antavat sisustajille uusia vaihtoehtoja trendikkäinä lattiamateriaaleina. Kaikki Upofloorin petsatut parketit ovat saatavilla 3-sauvaisina.

Ambient Collectionissa petsattujen perheeseen kuuluvat valkomattalakatut Tammi ja Saarni. Vaaleat värit luovat sisustukseen avaruutta ja harmonista tunnelmaa kuten muutkin vaaleasävyiset parketit Ambient-Collectionissa.

Lämpimien sävyjen Tempo Collectionissa petsattuja parketteja edustaa kellertävänruskea Tammi Rich Honey. Uutuustuotteita tässä sarjassa ovat trendikkään harmaasävyinen Tammi Silver sekä uutena vaihtoehtona eksoottisille puulajeille keskiruskea Tammi Nutmeg.

Forte-Collectionin tummat puulajit luovat voimakkaan intiimin tunnelman. Pähkinänvärinen Tammi Classic Brown on Forte Collectionin suosikkeja. Nyt Upofloor lisää uuden ulottuvuuden sisustamiseen tummanharmaalla Tammi Granite-parketilla.

Lisätietoja:
email matti.salokoski@kareliaupofloor.com.
Kuvat: erja.sahlstrom@kareliaupofloor.com

Yrityksestä

Karelia kuuluu Karelia-Upofloor Oy -konserniin, joka on yksi Euroopan johtavia lattianpäällystevalmistajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2006 oli 122,7 milj. € ja henkilöstömäärä keskimäärin 700. Konsernilla on seitsemän tuotantolaitosta eri puolilla Suomea ja lisäksi myyntikonttori Virossa. Päämarkkina-alueina ovat kotimaan lisäksi Länsi-Eurooppa, Pohjois-Amerikka ja Venäjä. Karelia edustaa puunjalostuksen huippuosaamista. Valmistamme korkealla ammattitaidolla valmisparkettia, joka ilahduttaa silmää ja kestää elämää. Karelian valmistus, tuotekehitys, myynti ja markkinointi on sertifioitu SFS-EN ISO 9001 -laatujärjestelmästandardin ja SFS-EN ISO 14001 -ympäristönhallintastandardin mukaisesti.