Goodspeed kansainvälinen Wi-Fi tekee lopun roaminglaskuista Alankomaissa

• Goodspeed lisää jälleen yhden uuden kohdemaan, Alankomaat, roamingista vapaaseen peittoalueeseensa
  • Jopa 500 Mt dataa päivässä vain 5,90€

Uros ilmoittaa uudesta lisäyksestä Goodspeed mobiililaajakaistan kattavuudessa. Alankomaat on nyt mukana uutena kohdemaana jo 65 maata sisältävässä roamingmaksuttomassa Goodspeed palvelussa.

Alankomaat on historiallisesti suhtautunut avoimesti kansainväliseen kaupankäyntiin. Se on viidenneksi suurin talous euroalueella ja alueen kolmanneksi suurin viejä. Yli 65% maan bruttokansantuotteesta on peräisin satamatoiminnasta ja viennistä. Maa on ollut yksi nopeimmin kasvavista maista euroalueen talouskriisin jälkeen, ja Maailman Matkailuneuvosto (WTTC) odottaa erityisesti liikematkustukseen liittyvän kulutuksen kasvavan tänä vuonna 4,4 %, 4,3 miljardiin euroon.

Verkkovierailusta aiheutuvat kustannukset ovat merkittävä kuluerä liikematkustajille ja jopa Euroopan unionin roaminghintakaton huomioiden EU-kansalaiset maksavat tiedonsiirrosta peräti 0,20€ / Mt. Keskimääräiselle nettiä käyttävälle liikematkaajalle tämä vastaa 60 euron päivittäistä kustannusta työtehtävien hoitamiseksi. Goodspeedin käyttäjät voivat nyt kuluttaa Alankomaissa jopa 500 megatavua päivässä vain 5,90€ hintaan, mikä tekee palvelusta kustannustehokkaan vaihtoehdon jatkuvasta datayhteydestä riippuvaisille liikematkustajille.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari kommentoi uuden kohdemaan lisäystä: "Alankomaiden saaminen mukaan palveluun on merkittävä askel asiakkaillemme maan suuren kansainvälisen liiketoiminnan volyymin vuoksi. Alankomaiden myötä katamme nyt koko Länsi-Euroopan, ja sen lisäksi valtaosa Aasiaa, Pohjois- ja Etelä-Amerikan, Kiinan, Venäjän ja Australian. Goodspeed käyttäjät voivat nyt käyttää huoletta helppoa, turvallista ja ennustettavaa nettiyhteyttä useimmissa maailman tärkeimmissä liikematkakohteissa."

Goodspeedin mobiili Wi-Fi auttaa yrityksiä voittamaan haasteet langattomien nettiyhteyksien kanssa. Palvelun saa käyttöön kompaktilla Goodspeed mokkulalla, johon mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata goodspeed.io sivustolta ennen matkaa. Käyttäjä voi halutessaan lisätä mokkulaan myös oman paikallisen SIM-korttinsa. Goodspeed mokkula luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa viiden Wi-Fi -laitteen kesken ja jonka avulla datan käyttö ulkomailla sujuu aivan niin kuin kotona.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun tuottaja. Goodspeed-palvelu takaa edullisen ja turvallisen mobiilin internetyhteyden ulkomailla ilman huolta yllätyslaskuista. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja  jatkaa datankäytön vapauttamista ulkomailla tuomalla jatkuvasti uusia maita mukaan palveluun. Lisää yrityksestä osoitteessa www.goodspeed.io