Kanada mukaan kansainväliseen Goodspeed internetpalveluun

• Edullinen data roamingpalvelu saatavilla nyt koko Pohjois-Amerikassa Kanadan liittyessä mukaan palveluun USA:n rinnalle
  • Goodspeed-palvelu kattaa nyt 29 kohdetta, mukaan lukien USA, Venäjä, Kiina ja Eurooppa
  • Goodspeedin kiinteähintainen palvelu tekee lopun korkeista datahinnoista ulkomailla

Uros ilmoittaa tarjoavansa edullista mobiilidatayhteyttä nyt myös Kanadassa turvallisen Goodspeed WLAN tukiasemansa kautta. Kanadan myötä liikematkustajat voivat nauttia Goodspeed-palvelun edullisesta ja kiinteähintaisesta liikkuvasta nettiyhteydestä jo 29 maassa, mukaan lukien USA, Venäjä, Kiina sekä Euroopan maat.

Kanada on merkittävä kohde Eurooppalaisen sekä Yhdysvaltalaisen liike-elämän kannalta. Maassa vierailee vuosittain 2,4 miljoonaa ulkomaista liikematkailijaa. Goodspeed tarjoaa Kanadaan matkaaville nettiyhteyden 500 MB:n päivittäisellä datamäärällä hintaan 5,90€ ja mahdollistaa siten huolettoman netin käytön ilman pelkoa kohtuuttomista laskuista. 500 MB:n datamäärä vastaa noin 100 sähköpostia, 2 tunnin nettisurfailua, 20 minuutin videonkatselua ja 30 minuuttia Skype-puheluita yhteensä. Keskimäärin internetin käyttäjät kuluttavat päivittäin noin puolet tästä määrästä.

Goodspeed tukiasemaan mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia, jotka voi tilata suoraan www.uros.com sivustolta ennen matkaa. Käyttäjä voi lisätä tukiasemaan myös oman paikallisen SIM-korttinsa. Matkailija voi luoda Goodspeedia käyttäen oman yksityisen WLAN-verkkonsa ja jakaa yhteyden jopa viiden Wi-Fi -laitteen, kuten älypuhelimen, tabletin ja kannettavan tietokoneen, kesken.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari sanoo: "Kanadan lisääminen Goodspeed-palveluun tarkoittaa, että katamme nyt koko Pohjois-Amerikan, joka on tärkeä ja suosittu alue liikematkailijoiden keskuudessa. Mukaan on tulossa lisää tärkeitä kohteita, joten Goodspeedin kattavuus tulee laajenemaan edelleen nopeasti. Pian jokainen voi nauttia edullisesta ja nopeasta nettiyhteydestä missä päin maailmaa tahansa. Matkailijat voivat käyttää Internetiä ulkomailla kiinteään hintaan ilman pelkoa massiivisista laskuista. "

Goodspeed-palvelussa on valittavana kolme palvelutasoa oman netinkäyttötarpeen mukaan: Lite, Pro tai Business. Lisätietoja palvelutasoista ja kannettavasta Goodspeed WLAN tukiasemasta löytyy osoitteesta www.uros.com.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Kiinassa sekä Pohjois-Amerikassa ja suunnittelee maailmanlaajuisen palvelun rakentamista kaikille matkailijoille ympäri maailman. Lisää yrityksestä osoitteessa www.uros.com.