Uros julkaisi globaalin 4G roamingratkaisun yhteistyössä ZTE:n kanssa

• Uros lanseeraa uuden 4G-mokkulan Goodspeed internetpalveluun
  • Nopea ja edullinen mobiililaajakaista ulkomailla
  • Laite on kehitetty yhteistyössä ZTE:n kanssa

Uros, Goodspeed mobiililaajakaistan toimittaja, lanseeraa uuden globaalin 4G-mokkulan. Kannettava 4G-mokkula yhdessä Goodspeed nettipalvelun kanssa takaa nopean ja edullisen kansainvälisen internetyhteyden. Goodspeed 4G-mokkula (MF900) on kehitetty yhteistyössä ZTE Mobile Device:n, johtavan kansainvälisen mobiililaitevalmistajan kanssa. ZTE valmistaa laitetta Uroksen teknologialisenssillä.

Uros esittelee uuden Goodspeed 4G-mokkulan, jonka erinomainen suorituskyky sekä tyylikäs muotoilu ovat vertaansa vailla.

Goodspeed 4G-mokkula tukee kaikkia maailmanlaajuisia verkkoteknologioita mukaanlukien LTE FDD, LTE TDD, UMTS-, EDGE- ja GSM, yli erilaisten globaalien taajuuksien. Maksimi tiedonsiirtonopeus on jopa 150 Mbps (downlink) ja 50 Mbps (uplink). Uudessa mokkulassa on huomattavan suuri 3200mAh akku, joka mahdollistaa noin 12 tunnin keskeytymättömän käytön. Valmiustilassa akku kestää yhdellä latauksella 7 päivää. Nyt lanseerattu laite on maailman ensimmäinen kaupallisesti saatavilla oleva 4G-mokkula, johon mahtuu 10 SIM-korttia. Laite vaihtaa SIM-korttien välillä automaattisesti, minkä ansiosta sen käyttö jopa valtionrajoja ylitettäessä on vaivatonta. Goodspeed 4G-mokkula luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa 15 Wi-Fi -laitteen kesken samanaikasesti.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari kommentoi yhteistyön tuloksia: "Olemme ylpeitä saadessamme ZTE:n kumppaniksemme 4G.mokkulan kehittämisessä. ZTE:llä on vahva näyttö teknologisista innovaatioista ja vaikuttava historia langattomien laitteiden kehittämisessä. Tämä projekti on toteutettu yhdessä onnistuneesti ja on nyt valmis lanseerattavaksi ennätysajassa. Olen varma, että nämä tulokset avaavat ovia kumppanuutemme syventämiselle ja laajentamiselle entisestään."

Adam Zeng, ZTE Mobile Device:n toimitusjohtaja lisää: "Olemme innoissamme yhdistäessämme voimamme Uroksen kanssa ja tuodessamme julki tämän uuden roamingratkaisun. Uskomme että kiireiset kansainväliset matkailijat arvostavat näin uskomattoman vaivatonta palvelua. Goodspeed 4G-mokkulan valmistus on jo käynnissä, ja odotamme vahvaa tilauspohjaa tälle tuotteelle."

Uusi 4G-laite on ostettavissa heinäkuussa Goodspeedin suoramyyntikanavista, mukaan lukien yritysmyynti ja viralliset Goodspeed jälleenmyyjät, ennen yleistä saatavuutta Goodspeedin verkkokaupasta. Goodspeed palvelu on saatavilla 4G-verkoissa valituissa kohdemaissa heti laitteen lanseerauksen yhteydessä. 4G-palvelu on käytettävissä samaan läpinäkyvään hintaan ja samoin palvelutasoin kuin nykyinen 3G-palvelu. Pelko jättilaskuista on siis turha myös nopeampaa yhteyttä käytettäessä.

ZTE Mobile Device
ZTE Mobile Device on osa ZTE Corporation:ia, maailmanlaajuista tietoliikennelaitteiden, verkkojen ja mobiililaitteiden yritystä, jonka pääkonttori on Shenzhenissä, Kiinassa. Pörssiyhtiö ZTE on noteerattu Hongkongin ja Shenzhenin pörsseissä.
ZTE on yksi maailman johtavista matkapuhelinvalmistajista, joka tarjoaa täyden valikoiman mobiililaitteita, kuten matkapuhelimia, tabletteja, mobiililaajakaistamodeemeja ja mokkuloita.
ZTE:lla on strategisia kumppanuuksia 47 maailman johtavan operaattorin kanssa. Lisäksi ZTE sijoittui WIPOn (World Intellectual Property Organization) mukaan ensimmäiseksi PCT patenttihakemuksissa vuonna 2011 ja 2012. Lisätietoja osoitteessa: www.ztedevice.com

Uros
Uros on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun tuottaja. Goodspeed-palvelu takaa edullisen ja turvallisen mobiilin internetyhteyden ulkomailla ilman huolta yllätyslaskuista. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja  jatkaa datankäytön vapauttamista ulkomailla tuomalla jatkuvasti uusia maita mukaan palveluun. Lisää yrityksestä osoitteessa uros.com, ja Goodspeed palvelusta osoitteessa goodspeed.io.

Goodspeed 4G mokkulan tekniset ominaisuudet

Malli                  MF900