Lenita Ingelin Vaasan & Vaasan -konsernin pakasteleivonta-liiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi

KTM Lenita Ingelin on nimitetty Vaasan & Vaasan -konsernin pakasteleivonta -liiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi 17.11.2008 alkaen. Vaasan & Vaasan on johtava leipomoalan yritys Suomen ja Baltian markkina-alueilla sekä johtava pakasteleivonnan toimija Pohjoismaissa.

Lenita Ingelin siirtyy Vaasan & Vaasan -konserniin Unilever Finland Oy:n palveluksesta. Hän on vastannut viimeksi Unilever Foodsolutions -liiketoimintayksiköstä, joka myy ja markkinoi ammattikeittiöille merkkituotteita ja -konsepteja. Lenita Ingelin on vastannut aiemmin myös mm. Becel, Flora, Lipton ja Knorr -brändien markkinoinnista Suomessa.

"Yhtiömme pakasteliiketoiminta kehittyy voimakkaasti. Olemme tänä kesänä tehneet mm. kaksi yritysostoa Norjasta, jotka vahvistavat asemaamme entisestään pohjoismaisilla pakasteleivontamarkkinoilla. Lenitan laaja kokemus myynnin ja markkinoinnin johtamisesta sekä konseptien ja brändien kehittämisestä vahvistaa resurssejamme nopeasti kasvavalla pakasteleivontaliiketoiminta-alueellamme", kertoo Vaasan & Vaasan -konsernin toimitusjohtaja Kalle Tanhuanpää.

Vaasan & Vaasan -konsernin pakasteleivonta-liiketoiminnan laajuus Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa on noin 125 miljoonaa euroa.

Kalle Tanhuanpää
Toimitusjohtaja, Vaasan & Vaasan -konserni
Puh. 0204 46 2003
Sähköposti: kalle.tanhuanpaa@vaasan.com