Nimitys VAASAN-konsernin johtoryhmässä

VAASAN-konserni organisoi Tuoreet leipomotuotteet – liiketoimintaansa.

KTM Juri Jolkkonen (39) on nimitetty 1.1.2011 alkaen Suomen Tuoreet leipomotuotteet -liiketoimintayksikön johtajaksi. Hän siirtyy tähän tehtävään Näkkileivät ja hapankorput -liiketoimintaalueen johtajan tehtävästä. Tuoreet leipomotuotteet - liiketoiminnasta Baltian maissa vastaa johtaja Ants Promann . Molemmat ovat VAASAN-konsernin johtoryhmän jäseniä. Näkkileivät ja hapankorput -liiketoiminta-alueesta vastaa toistaiseksi toimitusjohtaja Kalle Tanhuanpää .

Kalle Tanhuanpää, toimitusjohtaja
VAASAN Oy
Puh. 0204 46 2003

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja.Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2011 VAASAN -konsernin liikevaihto oli noin 408 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 730 henkilöä. www.vaasan.com