Suomalaisten suosikki VAASAN RUISPALAT, nyt myös luomuna!

VAASAN RUISPALAT -leipien suosion salaisuus piilee niiden ainutlaatuisessa ja jäljittelemättömässä maussa ja rakenteessa. Tuttu maku ja miellyttävä rakenne löytyvät myös VAASAN RUISPALAT Luomusta, joka leivotaan alkuperäiseen VAASAN RUISPALAT -taikinajuureen. VAASAN RUISPALAT Luomu on ruisleipä aidoimmillaan ja se sisältää vain kolmea ainesosaa: suomalaista luomutäysjyväruisjauhoa, merisuolaa ja vettä. Leivässä ei ole lainkaan lisättyä leivinhiivaa ja se sisältää 14 % kuitua. Herkullisen leipäklassikon luomuversion maku on jäljittelemätön ja se maistuu kaikille vauvasta vaariin.

VAASAN RUISPALAT Luomu -leipää saa useimmista vähittäiskaupoista kautta maan 2.5.2012 alkaen. Leivät on pakattu kuuden kappaleen pusseihin ja niiden suositushinta on noin 1,90 €.

Lisätietoja VAASAN RUISPALAT Luomu -leivästä:
Leena Thorström,
markkinointipäällikkö, Tuoreet leipomotuotteet, VAASAN Oy
puh. 0204 46 2051 tai leena.thorstrom@vaasan.com

Tuotekuva on saatavilla kuvapankistamme tuotekoodilla 12142 osoitteessa: http://kuvapankki.vaasan.com/pages/home.php

Tarkemmat tuotetiedot:

VAASAN RUISPALAT Luomu 6 kpl, 360 g. Luomutäysjyväruisleipä.
Suomalaista luomutäysjyväruista 100 % leivän viljasta ja 73 % leivän painosta.
Ainekset: luomutäysjyväruisjauho (jauho, rouhe, mallas), vesi ja merisuola (1,2 %).

Ravintosisältö                                                              100g              viipale 30 g

Energiaa                                                                         1050 kJ         320 kJ
                                                                                       250 kcal        75 kcal

Proteiinia                                                                        7,4 g              2,2 g
Hiilihydraatteja                                                                43 g               13 g
                    josta sokereita                                           1,1 g              0,3 g
                    josta laktoosia                                              0 g                 0 g

Rasvaa                                                                           1,7 g              0,5 g
                   josta tyydyttyneitä rasvahappoja                 0,3 g              0,1 g

Ravintokuitua                                                                 14 g               4,2 g
Natriumia                                                                        0,48 g            4,2 g

Ei lisättyä leivinhiivaa. Laktoositon. Lisäaineeton. Runsaskuituinen, kuitua 14 %.

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja. Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2011 VAASAN-konsernin liikevaihto oli noin 408 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 730 henkilöä. www.vaasan.com

Avainsanat: