Uusi lisäaineeton välipalaherkku: VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakka

VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakka on maistuva välipalaherkku koko perheelle. Herkullisen maun takaavat mehevän juustoinen taikina ja suomalainen lihatäyte. Kuluttajatutkimuksen* mukaan uutuusherkku maistuu mainiosti jo sellaisenaan ilman lisukkeita ja kätevän kokonsa ansiosta se on erinomainen välipalanälkään myös lapsille.

VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakka on täysin lisäaineeton ja se ei sisällä natriumglutamaattia. Laktoosittomassa uutuudessa on kuitua 5 % eli se on myös kuitupitoinen.

Uutuusherkku on pakattu kätevään kahden kappaleen pakkaukseen. Selkeästi lisäaineettomuutta kommunikoiva pakkaus auttaa kuluttajaa löytämään kaupassa lisäaineettoman vaihtoehdon. VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakkaa on saatavilla 25.4.2012 alkaen kaupan kylmähyllystä hyvin varustetuista elintarvikemyymälöistä kautta maan. VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakan kuluttajasuositushinta on noin 1,69 €.

*Kvantitatiinen kuluttajatutkimus, Consumer compass, N=200, 12/2011.

VAASAN Isoäidin Herkkulihapiirakka 2 kpl/ pkt/ 200 g, ainekset: vesi, vehnäjauho, kasviöljy ja -rasva, suomalainen porsaan- ja naudanliha (7 %), riisi, emmentaljuusto, soijaproteiinivalmiste, hiiva, suola (0,9 %), mausteet (sipuli, maustepippuri, mustapippuri, valkosipuli, sinapinsiemen), glukoosi, bambukuitu, hiivauute ja aromi (korianteri).

Ravintosisältö keskimäärin/100 g:

Energiaa 1150 kJ/ 275 kcal
Proteiinia 8,8 g
Hiilihydraatteja 30 g

josta sokereita                    2,7 g

josta laktoosia                     0 g

Rasvaa 12 g

josta tyydyttyneitä rasvahappoja 3,2 g

Ravintokuitua 5,0 g
Natriumia 0,4 g

Laktoositon. Lisäaineeton. Kuitupitoinen.

Lisätietoja: Jenni Suvanto, tuoteryhmäpäällikkö, VAASAN Oy
puh. 040 704 5175, sähköposti jenni.suvanto@vaasan.com

Tuotekuva kuvapankistamme: www.vaasan.com hakusanalla "Herkkulihapiirakka".

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja. Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2011 VAASAN-konsernin liikevaihto oli noin 408 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 730 henkilöä. www.vaasan.com

Avainsanat: