VAASAN MUHKU lahjoittaa 60 000 euroa lasten kirurgiseen hoitoon

Lapsiperheiden suosikkisämpylä VAASAN MUHKU lahjoittaa Elämä Lapselle -kampanjaan yhteensä 60 000 euroa. Keräyssumma ohjataan lasten kirurgiseen hoitoon Suomen viidelle lastenklinikalle. Lahjoitetut varat käytetään akuutteihin laitehankintoihin.

Jokaisesta kampanja-ajan aikana 3.5.–31.8.2010 myydystä VAASAN MUHKU -sämpyläpussista lahjoitettiin kaksi senttiä kampanjaan. Kampanja koski kaikkia kolmea VAASAN MUHKU -sämpyläperheen tuotetta, jotka ovat VAASAN MUHKU Mega Kaura, VAASAN MUHKU Porkkana ja VAASAN MUHKU Jyväsämpylä.

”VAASAN Oy:n vastuullisuustyössä suomalaisten lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja terveyden vaaliminen on tärkeässä asemassa. Oli ilo huomata, miten aktiivisesti kuluttajat lähtivät mukaan tukemaan hyvää asiaa. Kampanja-aikana suomalaiskodeissa syötiin yli 10 miljoonaa VAASAN MUHKU -sämpylää. Onnistuimme keräämään yhteistyössä kuluttajien kanssa merkittävän summan, jolla voimme auttaa pikkupotilaita”, kertoo markkinointijohtaja Miika Helenius VAASAN Oy:stä.

Kampanja huipentuu 15. syyskuuta järjestettävään Elämä Lapselle -konserttiin, jonka yhteydessä keräyssumma lahjoitetaan Lastenklinikoiden Kummit ry:n edustajille.

Vuonna 1993 perustettu Lastenklinikoiden Kummit ry on tehnyt toimiaikanaan lahjoituksia Suomen viidelle yliopistolliselle lastenklinikalle sekä lastentautien tutkimustyöhön 22 miljoonan euron edestä.

Tuotekuvia VAASAN MUHKU -sämpylöistä VAASAN-kuvapankista osoitteessa www.vaasan.com laittamalla kuvahakuun hakusanan VAASAN MUHKU.

Miika Helenius

markkinointijohtaja