VAASAN MUHKU tukee lasten kirurgista hoitoa Suomessa

Ostamalla VAASAN MUHKU -sämpylöitä voi tukea pikkupotilaiden kirurgista hoitoa Suomessa, sillä nämä lapsiperheiden suosikkisämpylät ovat mukana Lastenklinikoiden Kummit ry:n Elämä Lapselle -keräyksessä.

”Haluamme olla omalta osaltamme edistämässä suomalaisten lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveyttä. Lahjoitamme jokaisesta kampanjan aikana myydystä VAASAN MUHKU -sämpyläpussista kaksi senttiä Elämä Lapselle -keräykseen. Kampanjan tuotto ohjataan lasten kirurgiseen hoitoon Suomen viidelle lastenklinikalle”, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Jenni Suvanto VAASAN Oy:stä. Kampanja koskee kaikkia kolmea VAASAN MUHKU -sämpyläperheen tuotetta, joista uusin on toukokuussa markkinoille tuleva VAASAN MUHKU Mega Kaura. Muut kaksi tuotetta ovat VAASAN MUHKU Porkkana ja VAASAN MUHKU Jyväsämpylä. Pakkauksessa kampanjasta muistuttaa tuttu Teemu-nalle-logo. Kampanja on voimassa 3.5.–31.8.2010. Kampanja huipentuu syyskuussa järjestettävään Elämä Lapselle -konserttiin, jonka yhteydessä keräyssumma lahjoitetaan Lastenklinikoiden kummit ry:n edustajille. Vuonna 1993 perustettu Lastenklinikoiden kummit ry on tehnyt toimiaikanaan lahjoituksia Suomen viidelle yliopistolliselle lastenklinikalle sekä lastentautien tutkimustyöhön 22 miljoonan euron edestä. Tuotekuvia VAASAN MUHKU -sämpylöistä VAASAN-kuvapankista osoitteessa www.vaasan.com

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja.Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2011 VAASAN -konsernin liikevaihto oli noin 408 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 730 henkilöä. www.vaasan.com